|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Middag Ikke |
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Over een kwartiertje ga ik. Mijn vader zet mij af op het station en ga zit ik nog 6 uur in de trein te vervelen  Maar ik red me wel met mijn boekje en naar buiten kijken. Doe ik ook altijd als ik naar Utrecht rijd vind ik echt ontspannend  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Erik, beter dan 30 uur in een bus.. |
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote Jannick: @Erik, beter dan 30 uur in een bus.. Nou dat is inderdaad zo. Maar in de bus zit je niet alleen  . Wij gingen naar praag en dat was 12 uur maar met pauzes erbij deden we er iets van 15 uur over. Dat vond ik wel lang zat  . Ik smsje wel als ik de grens over ben  (rond 5 over 5 misschien ietsjes later, dan heb ik nog 3 uur en 3 kwartier te gaan) |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ik ben hier voor school aan het werk over fobieen, echt rare zitten er tussen zoals, angst voor bedden, lampen, de kleur wit, wolken enz. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Goeiemiddag alweer  Nog wat gebeurd hier? |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Nou ik ga maar weer is op huis aan, het duurt dan nog een uurtje of 2 tot ik er eindelijk ben maarja. Het is hier nu ook erg rustig dus ik zal niet gemist worden  . Doei  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Banaantje: Ik ben hier voor school aan het werk over fobieen, echt rare zitten er tussen zoals, angst voor bedden, lampen, de kleur wit, wolken enz. Fobofobie bestaat ook  |
|
nietmeer
|
HOihoi  |
|
nietmeer
|
is iedereen gevlucht ofzow, dat niemand meer iets zegt op hetmoment datik binnekwam  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Valt wel mee hoor  Ik ben er (nu) |
|
nietmeer
|
Hoi puck   |
|
Puck Oudgediende
|
Bonjour Yfke!  |
|
nietmeer
|
ça va Puck??  |
|
nietmeer
|
Bondemain tout le monde  (dat moet korter kunnen.. maar ja, ik en Frans...) |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, volgens mij kan het niet korter hoor  Yfke, Oui!  |
|
nietmeer
|
euhm..ik kan best frans, maar dit zinnetje mag je toch nog ff voor me vertalen Muad;) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
(kan inderdaad niet korter...  wat een gelullen die Fransen veel) daar staat als het goed is: Goeiemorgen iedereen  |
|
nietmeer
|
maar het is middag muad!
|
|
Puck Oudgediende
|
* (Een meisje uit Frankrijk van een briefuitwisseling) is echt zo lief! Ze wou mij Frans leren, als ik haar een beetje Nederlands zou leren  En aangezien ik vandaag een pw Frans had.. Heb ik haar maar meteen een paar woordjes geleerd! En ze is ook zo dankbaar meteen  Dat doet niemand hier (Met hier bedoel ik dan gewoon Nederland hè  ) |
|
nietmeer
|
en je kan ook gewoon bonjour zeggen;)
|
|
nietmeer
|
Yfke: Er is vast wel een plek op de wereld waar het ochtend is  En waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? @Puck: dankbaar zijn? daar schort het hier wel aan ja... aaaarrrgggg, de top 40 is nu beland bij een wel heeeeeeel vreselijk nummer, jech.... (Kus - Mama) AAAAAAAAAAAAAAH |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ja... heeft zelfs op 7 gestaan  nu is er wel een grappig nummertje... met de deun van "wat zullen we drinken zeven dagen lang"... jammer alleen dat het jump is... |
|