|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: en het weekend daarna Wouter? waar ben ik dan? bij jou he? van 7 tot 9 of 10 juni? moet ik weeeeer met de trein  Ja, dan 7,en 8 juni sowieso, 9 juni moet ik werken van 11 tot 8, 10 juni ben ik weer vrij, en 11 juni kan ik uitslapen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Vandaag heb ik in 'n koeienoog gesneden  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
 gatver |
|
Ikke
Oudgediende
Biologiepracticum   En weet je wat 't geweldige is aan dit soort practica? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: en het weekend daarna Wouter? waar ben ik dan? bij jou he? van 7 tot 9 of 10 juni? moet ik weeeeer met de trein  Ja, dan 7,en 8 juni sowieso, 9 juni moet ik werken van 11 tot 8, 10 juni ben ik weer vrij, en 11 juni kan ik uitslapen  ik ben tussen 31 mei en ergens september vrij  Quote Ikke: Vandaag heb ik in 'n koeienoog gesneden  dat is gaaf he? heb ik ook is gedaan  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Ikke: Vandaag heb ik in 'n koeienoog gesneden  cool wij hebben ooit eens een koeienhart ontleed |
|
Kriebeltje Erelid
|
@T: wat ik bedoel, is dat we even moeten kijken wat jij dan die zaterdag gaat doen... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: @T: wat ik bedoel, is dat we even moeten kijken wat jij dan die zaterdag gaat doen... we shall see.. |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Sorry Bloempje, was even in den keuken.. Geld hè  .. Heb jij nog iets gedaan vandaag? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Ikke: Vandaag heb ik in 'n koeienoog gesneden  cool wij hebben ooit eens een koeienhart ontleed Wij al twee keer 'n varkenshart... Maar 'n oog is veel leuker, omdat er altijd wel zo'n huppeltrutje is dat te hard met de scalpel drukt  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, maar met alleen kijken komen we nergens... |
|
Theetje
Oudgediende
@Ikke; ik heb toen de lens vast gehouden, dat was gaaf, ik vond het eerst allemaal een beetje eng, maar later heel gaaf  |
|
Luna
Moderator
Ik volg gespannen Kriebeltje en Thee  Wat gaat ze die zaterdag doen  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote Ikke: Vandaag heb ik in 'n koeienoog gesneden  cool wij hebben ooit eens een koeienhart ontleed Gadsie  dat lijkt mij echt enorm smerig |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Ik volg gespannen Kriebeltje en Thee  Wat gaat ze die zaterdag doen  wie weet ga ik wel behangen (wouter weet alleen niet dat ik dat niet kan  ) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Luna: Ik volg gespannen Kriebeltje en Thee  Wat gaat ze die zaterdag doen  Discussie gaat privé verder  EDIT: Flauw hoor...  |
|
Luna
Moderator
Jammer,zeg  |
|
nietmeer
|
@Pluppel school school school en nog meer school  En ook nog even langs vriendinnen  En heb jij veel geld opgehaald met je verjaardag?  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik was net bezig met 't opensnijden van de harde oogrok, hoor ik achter me ineens: IIIIIIIIIIIIIII EEEEEEEEEEEEEEE UUUUUUUUUUUUUUU WWWWWWWWWWWWWWWHad de grootste giebelgeit van de klas te hard op 't oog gedrukt: spletsj!  Meesterlijk, voor dat soort momenten volg je biologie  En er zijn er ook nog steeds die 't oog niet durven aanraken  "Gatver, durf jij dat aan te raken?!  " En dat soort figuren wil dan geneeskunde gaan doen, dan zit je iets van 3 uur per week in de snijkamer... En dan ga je geen boterhammen doormidden zagen  |
|
Theetje
Oudgediende
ik behang nog al scheef  daarom schilder ik altijd   |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Eerlijk gezegd kreeg ik het vanaf mijn luie stoel..   Wel jammer, tot 4 uur op school zitten.. In al die jaren niet gehad  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Prettige avond verder, ik ga er vandoor  |
|
nietmeer
|
Vanaf je luie stoel  Wow dat wil ik ook wel  Maar ik zat niet tot 4 uur op school hoor alleen het leek wel zo  Zo lang niks doen en de lessen waren zo saai  Maar dat is normaal  |
|
Theetje
Oudgediende
toen ik in een oog ging snijden kwam ik er niet doorheen, was zo stevig... |
|
Luna
Moderator
Doei,Kriebel   |
|