|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Smorgens ikky,hoe istie??  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Ron, kan beter.. Maar het gaat redelijk En hoe is het met jou?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Goed hoor mop.Vroeg wakker en al lekker alles aan het vol spammen met onzin en muziek.  Snel beter worden als je ziek bent hoor.  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ron, ben niet echt ziek meer, alleen ben gestopt met mijn antibioticakuur en nu heb ik een soort kleine terugval Maar wel fijn dat het goed gaat met jou Wil je een bakkie koffie van me? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Lekker,sterk bakkie graag.  |
|
ikky
Oudgediende
|
*zet een sterk bakkie koffie speciaal voor Ron* Alstublieft meneer, geniet er maar van  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ze zei "MENEER" tegen mij  . Dank u wel MEVROUW.  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ron, tsja, ik ben het nu gewend;) Als je de hele dag achter de kassa U moet zeggen tegen iedereen, en meneer en mevrouw, ga je dat vanzelf in het echt ook doen  Netjes ben ik he??  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Kun je wel stellen ja. Respect hoor.  |
|
ikky
Oudgediende
|
Maar er is wel een nadeel  Ik noemde een vriend van me gister ook U  Dat is natuurlijk wel een beetje raar  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen   *pakt de grootste mok die ze kan vinden en gaat thee zetten* het is weer is schandalig vroeg  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@ ikky, gaat wel weer over.;) @ Theemonster, smorgens Anna, nx vroeg ben al 3,5 uur wakker.  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
@Ron; Waaaaaaarokm  waarom zo vroeg? ik vind dit al vroeg... |
|
nietmeer
|
Hier nog een vroege vogel, maar ik ben nog een uurtje mooi blijven liggen, mij te vroeg om zes uur  |
|
ikky
Oudgediende
|
Kpuc, en gelijk heb je   |
|
RonHunter
Oud Moderator
Als ik wakker ben dan moet ik der uit als het daglicht er al is. 's Winters gebeurd dat dus echt niet. Lekker met Spike heel het dorp voor ons zelf op die tijd. Ff een sprintje door de polder om wakker te worden.  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ron, das inderdaad altijd wel lekker, als je vroeg op bent, dan lekker met de hond over de rustige straten lopen/rennen  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Veiliger voor de dorpsbewoners ook.  |
|
nietmeer
|
Hmz, als Spike net zo is als Astro van Jan dan is t een schat van een wroeff  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik weet nog van de tijd dat ik zo vroeg wakker was ik dat ook heerlijk vond, met de hond naar buiten... Het is niet vaak stil in de buurt waar ik woon, overvliegende vliegtuigen enzo. Maar voor 7 uur mogen ze niet rechtboven ons huis vliegen, dus dan is het genieten buiten  Laat in de nacht en 's ochtends vroeg heerlijke tijden om met de hond naar buiten te gaan, al woon ik vlakbij een coffeeshop dus vind ik het fijn dat mijn hond zo beschermend is  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@ Kpuc; Het is ook een hele brave hond hoor, net een kind af en toe. Maar schijn kan bedriegen, hij schakeld zo om indien nodig.  |
|
nietmeer
|
Dat vindt ik het enge van een hond, tis net een lichtschakelaar soms, en als de stoppen doorslaan dan is er geen houden aan. Lieve dieren, maar doe mij maar een mraauww in huis  |
|
Theetje
Oudgediende
Een Mraauww is ook leuk, maar ik heb toch liever een Wroef die je ook beschermd als het laat en donker is buiten... |
|
RonHunter
Oud Moderator
@ Kpuc. Hij schakeld alleen op bevel over hoor en als er dreiging mocht zijn terwijl er niemand thuis is.  |
|