|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Ron; de mijne schakelt niet over op commando, maar als hij het nodig vind  Das dan wel weer een nadeel  |
|
nietmeer
|
Geef Spike maar een krabbel extra. |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Theemonster: @Ron; de mijne schakelt niet over op commando, maar als hij het nodig vind  Das dan wel weer een nadeel  Ik weet niet wat voor een ras dat het is die van jou, ik heb een Mechelse herder. Niet zo'n lichte maar de donkere uitvoering ervan, die is ook een stuk groter. Staat hier of daar wel op mun blog denk ik.  |
|
Theetje
Oudgediende
ik weet hoe spike eruit ziet  Ik heb een franse springers spaniel... Echt een over enthausiast en vrolijk beest... De laatste tijd wordt hij steeds minder beschermend  Hij is nu 6 en als je hem ziet en kijkt hoe hij doet is het nog net een pup  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Beetje scherp houden, gaat heel makkelijk. Neem zijn favoriete speeltje en gaat met hem stoeien. Is het een klein speeltje wat je in je zak kunt meenemen doe dat dan als je hem uitlaat. Laat wel zien dat je het meeneemt.  |
|
Theetje
Oudgediende
als ik met hem stoei heb ik tanden in mijn arm staan  Het is echt een wild beest met mij, bij de rest van het gezin doet hij helemaal niet zo wild  Maar gelukkig hoef ik maar 1 keer los te zeggen en hij laat me los, hij luisterd wel heel goed als hij gefocused is  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dan zal ik maar niet zeggen hoe ik eruit ziet als ik een poosje met die tekkel van mij bezig bent geweest  . Hij bijt niet door maar zijn tanden en nagels staan toch over heel mijn armen.  |
|
Theetje
Oudgediende
van die mooie opgezette witten strepen die langzaam aan rood worden zeker?  Ik vind het altijd lachwekkend als mijn hond naar me gaat grommen als we aan het spelen zijn, ik grom namelij kterug  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Kpuc, een krabbel of een stevige kluif??? Die heeft hij liever hoor.  @TheeM. Ik wis wel dat je van je af kon bijten maar dat je nu al gaat grommen???  Doe je dat ook naar kriebseltje???   |
|
nietmeer
|
Tis al snel goed bij een wroeff, een kluif en ze zijn je maatje  |
|
Theetje
Oudgediende
Nee, naar kriebeltje grom ik niet  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Oij..   |
|
nietmeer
|
Hooiiii Jannick  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Kpuc, was je gisteravond snel gaan slapen ofzo?   |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Kpuc: Tis al snel goed bij een wroeff, een kluif en ze zijn je maatje  Dat dacht mijn zwager ook, mooi niet dus. Hij pakt namelijk niets van anderen aan. Totdat ik zeg dat het goed is. Hey Jannick  |
|
nietmeer
|
Ik heb zowat de hele avond op de bank gelegen, nog even voor tienen op de pc lopen klooien maar ook weer vroeg op kooi gedoken. |
|
Jannick
Oudgediende
Oi Ron!  Aha Kpuc, oke..  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Jannick: Oi Ron!  Aha Kpuc, oke..  Zen Dobre  |
|
Jannick
Oudgediende
Wat zeggie? |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
|
|
Jannick
Oudgediende
HOi goed meisjeeeeeeeeeeeeeeeeee  |
|
Jannick
Oudgediende
Damian zegt: There's nothin such like zen dobre in polish Misschien Dzień dobry?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ciou Bella.  |
|
Jannick
Oudgediende
Ken ik ook niet  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Jannick: Damian zegt: There's nothin such like zen dobre in polish Misschien Dzień dobry?  Uitspreken gaat wel maar hoe je het schrijft hou ik me niet zo mee bezig.  Maar Dzień dobry dan.  |
|