|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@LM... Moet jij niet ook afentoe werken??...
Of heb jij een "loopbaan"...
( -zucht- ) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Heyyyyy Hoskeu   Hoe is het met jou? |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi Thee!!... Met mij alles goed hoor...  Met U ook alles wel??... Wat voor een examen heb je zo??... |
|
Theetje
Oudgediende
Ik heb straks mijn Engels examen, Piece of cake... Moet een 3,8 minimaal halen  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Hoskeu: LM... Moet jij niet ook afentoe werken??...
Of heb jij een "loopbaan"...
( -zucht- ) Ik werk ook nog hoor. hierop reageren kost zo weinig tijd. Ik zit namelijk te wachten totdat mijn sources gecompileerd zijn. Kan ondertussen niet heel veel doen.  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Is het textverklaren??... Want dat vond ik altijd wel "een stuk taart" idd... |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
heey hallo ik ben er weer |
|
Theetje
Oudgediende
het is inderdaad tekstverklaren, is niet mijn beste ding van het engels, doe mij maar luistertoetsen, haal ik 9-ens voor... Voor tekstverklaren altijd 6-en |
|
Hoskeu Erelid
|
LM... Ik moest gewoon even een flauwe opmerking maken... is een afwijking die ik heb  ... vaak tot ergernis van mijn omgeving...  Maar je hebt dus gelukkig toch een carriere ipv een "loop baan"??...  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Hoskeu: Ik heb een hele bloeiende carriere  En ik kan wel tegen je grapjes hoor! Ik heb zelf ook wel een gevoel voor humor...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Mischien toch wat lisdexie??... dipje in het begrijpend lezen mischien??... |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ga me maar is aankleden, tanden poetsen, eten en drinken bij elkaar zoeken.. maar eerst de engels woordenboeken zoeken, hopen dat ze bij mijn broertje zijn...  Anders heb ik een probleem... |
|
Hoskeu Erelid
|
LM... Toevallig kom ik wel eens (vaak) op je blog... naar aanleiding van de content die ik daar aantref twijfel ik niet aan het feit dat jij wel een vorm van gevoel voor humor hebt...  Ik hoop ook ooit een vorm van een cariere te ontwikkelen...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jongens, meisjes en andere aanwezigen  Ik kijk naar de klok en wat zeg dit gewweldige staaltje techniek mij?  Dat het bijna etenstijd is, dat ik mezelf weer kan verblijden met een aantal goedbelegde broodjes. Het is gewoon te mooi om waar te zijn  (misschien toch wat minder zwaar ademhalen als ik met lijm aan de gang ben  ) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: @TheE... Mischien toch wat lisdexie??... dipje in het begrijpend lezen mischien??... nope, gewoon geen begrip en aanleg voor de engelse taal, vooral dus de woorden niet.. Tekstbegrip NL haal ik 7-ens en hoger voor  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Succes met je examen!!...  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, succes met je examens hè!! |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Ja cool is dat... dat gewoon zo een ding precies weet wanneer er weer een seconde om is en dan die wijzer één verder zet... Dat hij dan na een week... ik bedoel... 604800 seconden later... nog zo een beetje dezelfde waarde aangeeft als miljoenen andere klokken... terwijl die allemaal op een andere plaats met andere techniek gemaakt zijn...  |
|
nietmeer
|
Hooi hoi  |
|
Loek
Oudgediende
|
hoi Yf, lekker geslapen? |
|
nietmeer