|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
heey cnc @ yf, do you like mine  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Thanks Loek & Yfke  Ik ben zóóó blij. Dit had ik net even nodig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik wou de mijne al een hele tijd  alleen t lukte niet omdat de server niet mee wou werken.. maar gisteren is het eindelijk gelukt  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ik wil ook een avatar! Heb geen flauw idee wat voor 1 ik dan zou nemen, vast bij gebrek aan fantasie een banaan ofzo |
|
nietmeer
|
@Loek, ja de jouwe ook;)  Ik wil ook n avatar!!  en ik heb wel enig idee wat voor 1tje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@banaan, de meeste plaatjes zijn niet geschikt  die worden te klein.. dit is mijn 3de nu  |
|
Brie Erelid
|
Ik heb ook al een idee, maar ben bang dat die ook niet geschikt is.. |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
@CnC Nee je moet er natuurlijk geen nemen met een hoop detail, want dat zie je dan toch amper als het zo klein wordt |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc, idd, had er een paar in gedachte, maar je kon gewoon niet meer zien wat er op stond, dus deze maar gedaan. p.s. deze foto heb ik zelf genomen een jaartje geleden ofzo |
|
Loek
Oudgediende
|
@ brie, vooral door blijven spammen, mij is het gelukt, om avatar te hebben in 2 weken  |
|
nietmeer
|
@Loek, zelf gemaakt?? gaaf!!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Banaantje, ik had er eerst 1 met een gezicht, en die werkte prima  Daarna eentje met een planeet, ging ook goed En nu dus een oog |
|
Brie Erelid
|
Haha ik ben bezig Loek  . Maar die 2 weken, toen had ik misschien 50 berichtjes.. eerst was ik nooit te vinden in dit café, durfde niet zo goed binnen te komen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hoezo de pagina laad slecht  |
|
nietmeer
|
Ik probeer ook snel naar de 2000 te gaan  k hoop dat t me lukt, denkje dat ik die kan halen in deze week?? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc, nogal hè.. @ brie, had ik ook, maar er werd vriendelijk gereageerd, dus ben niet meer weg gegaan |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yf, 2000 binnen deze week  dan moet je tussen de 150 en 200 per dag.. da's een hoop |
|
nietmeer
|
gaat me waarschijnlijk dus niet lukken  |
|
Brie Erelid
|
Ja écht heel slecht  , maar ja.. ik ga even eten en franse examens oefenen,   doeg allemaal |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, het is mij ook gelukt, 2000 in 10 dagen tijd  Nothing is impossible. |
|
nietmeer
|
doeii brie!!   |
|
nietmeer
|
ik heb deze week weinig tijd, dus ik denk niet dat ik in 1 week nog aan de 2000 kom..  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Cee-N-Cee: @banaan, de meeste plaatjes zijn niet geschikt  die worden te klein.. dit is mijn 3de nu  Die van mij vind ik ook wel leuk  al zeg ik het zelf  |
|
nietmeer
|
 Deze kroeg is gewoon de beste!  Deze site is trouwens helemaal super!!!  Edit: Hallo allemaal! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 Cootje |
|