|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Wow - hoi Yfke, Cootje, en Loek!   |
|
nietmeer
|
Ik ga ff eten..k heb honger  Ik ben straks ergens wel weer terug  doeii   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
tot zow yf  ik eet achter m'n computer @ the moment  |
|
nietmeer
|
Smakelijk Yfke  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Yfke..  Eet smakelijk Loek;) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Zoow... Net even een ontslagbrief in elkaar geflanst...  (dat luchtop!!!)  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Zoow... Net even een ontslagbrief in elkaar geflanst...  (dat luchtop!!!)  Eindelijk zover? |
|
Hoskeu Erelid
|
Jup... Ik ga de officiele stap maar eens zetten... en dan per 1 augustus pleitos...  |
|
Loek
Oudgediende
|
ow moet naar ander lokaal dus ben even weg |
|
nietmeer
|
Quote Loek: ow moet naar ander lokaal dus ben even weg Doei!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
En heb je al iets anders Hoskeu? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Het is toch weer een nette formele brief geworden... Ik wilde er eerst iets van maken van: "Stelletje onschone onwelriekende zoogdieren van de soort Canis familiaris... breng die vaginale baan maar rectaal in want ik kap er mee...  " Maar ik heb me toch weer in kunnen houden...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Zo, ik ben er weer, 2 broodjes hamburger achter de kiezen  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Cootje... Het is toch weer een nette formele brief geworden... Ik wilde er eerst iets van maken van: "Stelletje onschone onwelriekende zoogdieren van de soort Canis familiaris... breng die vaginale baan maar rectaal in want ik kap er mee...  " Maar ik heb me toch weer in kunnen houden...   Gelukkig maar!  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Jup... ik gaat studeren aan de Uni... Op je 24ste nog??... ja op mijn 24ste nog... Ik heb nooit zin gehad om te leren... dus moet ik het nu nog gaan doen...  |
|
Loek
Oudgediende
|
zo ik zit in nieuw lokaal geïnstalleerd  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Loek: zo ik zit in nieuw lokaal geïnstalleerd  WMR spam-bot Loek heeft zichzelf op een andere computer geinstalleerd...  Is het een virus??...  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Je bent nooit te oud om te gaan studeren, ik vind het juist knap als je dat nog wilt!  Welke richting ga je in? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Loek: zo ik zit in nieuw lokaal geïnstalleerd  WMR spam-bot Loek heeft zichzelf op een andere computer geinstalleerd...  Is het een virus??...  Een geautomatiseerdemailboxenforumspamvirus |
|
Loek
Oudgediende
|
neej laptopje, maar moest eerst ff zoeken naar waar plaats was tussen andere computers in, en dat is nog wel eens een probleempje hierow |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Zo, ik ben er weer, 2 broodjes hamburger achter de kiezen  Was het weer een positieve ervaring voor de smaakpappillen??... |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Het nog wil??... ik heb het helemaaaal niet naar de zin in wat ik nu doe... ik kan het wel maar het geeft me totaal geen voldoening... het is uber saai en vervelend... dus ik moet wel... anders dan denk ik dat ze me over 10 jaar af kunnen voeren...  Ik ga psychologie doen... dus kan dan nog alle kanten op...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: Zo, ik ben er weer, 2 broodjes hamburger achter de kiezen  Was het weer een positieve ervaring voor de smaakpappillen??... Nou, om kort te zijn; het was een verleiding der zenuweinden, door de smaakexplosies in je mond werden de papillen volledig overdonderd en meegevoerd in het smaakvolle bouquet der hamburger en broodje en toebehoren |
|
Loek
Oudgediende
|
wow een soort smaakorgasme ofzo  |
|