|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Gitte: tja, is toch een favo onderwerp voor mannen??? Ben ik het niet helemaal mee eens...  Sommigen kunnen idd aan niets anders denken... maar ik denk toch volgens mij ook wel aan andere dingen hoor... (afentoe)...  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik ga zoeken  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Gitte We denken ook wel aan andere dingen  Bier en auto's  (om het stereotype maar even af te maken  ) |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Eh? hebbie foto's dan?  Ja, ben ik nu aan het opladen! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Gitte: tja, is toch een favo onderwerp voor mannen??? Je scheert ons maar gewoon even over 1 kam. Seks is echt geen favo onderwerp voor mij, ik denk er niet meer aan dan jij of de gemiddelde persoon denk ik zo (zeker weten doe ik het natuurlijk niet  ) |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gitte LM is misschien nog erger dan de mannen hier @ cootje, idd mooie foto!! maar ik hoefde maar 10 minuten te fietsen tot de plaats waar die foto is genomen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, jij wil zeggen dat LM geen man is? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Ik denk niet aan auto's... op dat gebied wijk ik af van het steriotype... zolang mijn auto mij op een redelijk comfortabele manier brengt waar ik wezen moet... vind ik het best...  |
|
Loek
Oudgediende
|
ow w8 foutje, ben nog steeds in de war met wat mensen hierow  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDaarom haalde ik het ook aan;) Ik denk ik vul de vooroordelen even aan, seks, bier en auto's. Maar idd, ik heb zo nu en dan mijn gedachtens daar wel bij, gelukkig niet de hele dag. Heeft ook een beetje te maken met de stimulans waar ik het over had. (het ontbreken daarvan dan  ) |
|
Loek
Oudgediende
|
ik kan best zonder bier  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Ehhhhh, ik wel! Het was dan ook sarcasme @Loek, ik drink echt nauwelijks bier.. 1 keer per maand ongeveer  |
|
Loek
Oudgediende
|
sarcasme.. dat snappen vrouwen ook niet altijd  |
|
Hoskeu Erelid
|
IK!!! Ik kan niet opgewonden raken van een bepaald type auto... Wel van een motor overgens... als je die paarden hoort blaffen tussen je benen als je bruusk aan dat gas draaid...  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Goedemiddag mensen op deze mooie regenachtige dag  |
|
Loek
Oudgediende
|
hugotje!! |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68: Ehhhhh, ik wel! Het was dan ook sarcasme @Loek, ik drink echt nauwelijks bier.. 1 keer per maand ongeveer  Goed vis-weer vandaag! @#%^#* ^, heb ik me weer beet laten nemen! |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hey loek  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Dat ik me beet liet nemen en dat ik gewoon hapte! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Dat ik me beet liet nemen en dat ik gewoon hapte! Ik hap ook altijd, is grappig  Maar ik moet weer gaan nu   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc, laters!! |
|