|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Tot ziens Cootje...  Hooi Ikke... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Screenies komen eraan  |
|
Ikke
Oudgediende
Vanuit eLinks  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
even terug komende op dat Sex onderwerp Sex en Sexualiteit zijn een heel belangrijk onderdeel van het menselijk functioneren - misschien wel dé motor voor het goed functioneren het menselijk lichaam. Dit omdat wij een drie-eenheid hebben waarvan we niet af kunnen komen. zoals menig wel weet hebben we primitive en moderne hersenen - en deze liggen soms met elkaar overhoop. Quote Cee-N-Cee: Seks is echt geen favo onderwerp voor mij, ik denk er niet meer aan dan jij of de gemiddelde persoon denk ik zo (zeker weten doe ik het natuurlijk niet  ) Er zijn wel eens vlagen.. Nee, ik vind het ook niet altijd leuk als er referenties worden gemaakt met elk voorkomend object dat uitgestald ligt bij de groente en fruit handelaar. Misschien is het toch interesant om een 18+ zone in te richten om het eens over dit belangrijke onderwerp te hebben. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemiddag allen Wat zie ik nou? Gaat het hier over sex??  |
|
heraux Oudgediende
Quote ikky: Goedemiddag allen Wat zie ik nou? Gaat het hier over sex??  nee, over fruitvliegjes... en wat ik me dan afvraag.. hoe kwamen ze aan de sleutel? |
|
Ikke
Oudgediende
En op dat moment kwam Ikky weer online  |
|
nietmeer
|
Hoooi  !! |
|
Ikke
Oudgediende
Wel opvallend, 't woordje sex valt en gelijk wordt 't druk  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Ikke: En op dat moment kwam Ikky weer online  Natuurlijk Ik probeer een beetje het rollenpatroon te doorbreken. Normaal hebben mannen het alleen maar over sex, dus praat ik er juist heel erg over mee om een beetje tegen dat cliché in te gaan  |
|
nietmeer
|
@Ikke, ik had nieteens door dat dat woordje was gevallen  |
|
Ikke
Oudgediende
@ikky: Emancipatie  Yfke: natuuuuuurlijk niet  Als luna nu online komt lach ik me dood  |
|
nietmeer
|
@Ikke, ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen  Ik kom alleen maar terug van dwarsfluit les...en duik gelijk het café weer in... |
|
heraux Oudgediende
wat zit je dwars..?? nou, die fluit.. |
|
nietmeer
|
mij zit ie niet dwars, nee in tegendeel, ik ben blij dat ik er zo'n 3-4-5 maanden geleden mee begonnen ben   |
|
nietmeer
|
Een dwarsliggende fluit, bamboe, China, hmm, tijd voor een run op de keuken geloof ik, eens kijken hoe ver m'n beenhammetje is  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Kpuc: Een dwarsliggende fluit, bamboe, China, hmm, tijd voor een run op de keuken geloof ik, eens kijken hoe ver m'n beenhammetje is  broodje beenham??? Lekkerrrrrrrr! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wow, het ziet oranje en roze van de mods  |
|
nietmeer
|
..ik heb geen honger  ik ga over 10 min. maar weer folderen...  |
|
drummertje Lid WMRindex: 0 OTindex: 53
|
en drummertje is er oowk weer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ik kom net terug van de pedicure  mijn ingegroeide nagel is eindelijk weggezaagd |
|
nietmeer
|
|
|
drummertje Lid WMRindex: 0 OTindex: 53
|
ikke hep jij een mac? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Yfke, jah, echt strontvervelend  maar die is nu weggefreesd, dus ik kan er weer even tegenaan  |
|
nietmeer
|
CnC, jakkie   |
|