|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Met gemak  ARRGGHH!! ZuigTietje heeft gesambalt op mijn PP! Dat mag alleen ik doen  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
is goed kpuc mis jou ook al meis  zal veel aan je denken |
|
nietmeer
|
Kom op C&C, hou t bij een nette naam he. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Kom op C&C, hou t bij een nette naam he. Moet je maar een paar pagina's terug gaan  Sorry hoor  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Twaggy ik zorg ervoor dat je "blikjes" koud blijven tot je terugkomt.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Twaggy ik zorg ervoor dat je "blikjes" koud blijven tot je terugkomt.  T zullen wel lege blikjes zijn, maar dat vindt je vast niet erg  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Ku Lu Yuk? Dat eet ik nooit meer na de lunchpauze van donderdag op 't werk  Haha  Hoezo Volgens mij is 't lang niet zo lachen als ik 't uittype, maar goed... Op 'n gegeven moment kwamen we via computerproblemen in 't back-endkantoor, op het geklooi van de KPN en uiteindelijk op castraties van varkens.... Een paar zo van: "ik eet nooit meer frikandellen of zo, als je hoort wat er allemaal met die varkens en zo gebeurt." een andere zo van: "en dan heb je nog dat spul van die chinezen, euhm.. Ku lu yuk... Daar nemen ze niet eens de moeite om 't op iets anders dan ballen te laten lijken" maakte iemand de opmerking van "iedereen blijft met z'n tengels van de mijne af" en toen weer iemand anders: "Daarom hebben al die chinezen natuurlijk maar 1 kind.. Is net je kind geboren belt de geheime dienst aan: "Wij komen de Ku Lu Yuk halen.."" en zo ging 't maar door  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Is Twag nu echt al weg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hahahahaha  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Is Twag nu echt al weg  Ja, maar je hebt ons nog.. BBQ feestje bij mij thuis? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Luna: Is Twag nu echt al weg  Sterkte Luna  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Feeestjee |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
CnC, jij is't gek |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Luna: we willen best wel met 'n paar mensen langskomen om je op te vrolijken hoor  Gaan we Breda onveilig maken   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Hahahahaha  Lach je Luna uit? Jij hebt ook geen gevoel.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Hahahahaha  Lach je Luna uit? Jij hebt ook geen gevoel.  Ik vond het anders wel grappig  Quote DreamerTje: CnC, jij is't gek Wacht.. D'oh!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Hahahahaha  Lach je Luna uit? Jij hebt ook geen gevoel.  Ik vond het anders wel grappig  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Met gemak  ARRGGHH!! ZuigTietje heeft gesambalt op mijn PP! Dat mag alleen ik doen   Dat zie ik nu pas |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mmore: Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Hahahahaha  Lach je Luna uit? Jij hebt ook geen gevoel.  Ik vond het anders wel grappig  Aap na-er! |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Mmore: Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Hahahahaha  Lach je Luna uit? Jij hebt ook geen gevoel.  Ik vond het anders wel grappig  Aap na-er! Hoefde ik alleen maar ctrl c ctrl v te doen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Hahahahaha  Lach je Luna uit? Jij hebt ook geen gevoel.  Zo gemeen tegen mij laatste tijd  |
|
Mmore
Administrator
|
He was a boy.. She was a girl.. Can I make it more obvius? He was a skater boy she said she ya later boy  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nu op het forum -- Mmore in [OFT] Quote Cee-N-Cee:Q Cee-N-Cee in [OFT] Quote Mmore:Quote DreamerTje in [OFT] Quote Cee-N-Cee:M Mmore in [OFT] Quote Giovanni:Qu Cee-N-Cee in [OFT] Quote Giovanni:Qu brie in [OFT] Ik wil cheesecake Giovanni in [OFT] Quote Cee-N-Cee:H Cee-N-Cee in [OFT] Quote Mmore:Feees Goh.. Het valt absoluut niet op dat ik er ben toch  |
|