|
nietmeer
|
Persoonlijke lening  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Cootje; ze vinden dat ik maar een baan moet gaan zoeken... |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
Zozo, dat zijn er nog al wat ;p Veel internet relaties hier dan  of komt zeker ook door die bowling en zo ?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
pl = persoonlijke lening? of niet? |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: @Cootje; ze vinden dat ik maar een baan moet gaan zoeken...  Rare familie heb je! Ze zien toch wel dat je niet helemaal in orde bent  |
|
Theetje
Oudgediende
@Runalf; hoe het bij de andere zit weet ik niet, maar ik werd bijna spontaan verliefd toen ik Kriebeltje zag bij de bowling... daarvoor had ik wel contact met hem, maar gewoon als een soort vrienden... |
|
Loek
Oudgediende
|
bij de bowling willen ze hem er wel eens in knikkeren  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Theemonster: @Cootje; ze vinden dat ik maar een baan moet gaan zoeken...  Rare familie heb je! Ze zien toch wel dat je niet helemaal in orde bent  mijn vader ziet wel dat ik ziek ben, mijn moeder heeft het nooit echt willen erkennen... |
|
|
ah oke  wel leuk via zo'n soort site en dan met zon meeting verliefd worden  Nouja, leuk.. als het wederzijds is natuurlijk zoals (hopelijk  ) in dit geval  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, hmm nie zo mooi.. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel relaties!  |
|
nietmeer
|
Tssssss, niet helemaal wijs! Sorry dat ik 't zeg! Maarre, ga er weer vandoor! Misschien tot later  |
|
Theetje
Oudgediende
@Runalf; het is behoorlijk wederzijds  ben er van het weekend weer 2 nachten geweest, ga donderdag weer naar hem toe en zondag terug en in de zomervakantie een week   Quote Loek: @ thee, hmm nie zo mooi.. nope  erg frustrerend... |
|
Caster Oudgediende
|
@ thee, gek zeg, wrm wil je moeder het niet erkennen dan? Is ze bang of zo?  |
|
|
Quote Loek: bij de bowling willen ze hem er wel eens in knikkeren  zeg me dat ik dit verkeerd opvat?  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Runalf: ah oke  wel leuk via zo'n soort site en dan met zon meeting verliefd worden  Nouja, leuk.. als het wederzijds is natuurlijk zoals (hopelijk  ) in dit geval  je kan ook gewoon met iemand afspreken  @ cootje, doei   |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
|
Quote Theemonster: @Runalf; het is behoorlijk wederzijds  ben er van het weekend weer 2 nachten geweest, ga donderdag weer naar hem toe en zondag terug en in de zomervakantie een week   Ah dat is mooi dat je daar je tijd toch wel mee kan vullen, vooral nu je met Pfeiffer zit enzo .. sterkte  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
dooegh cootje   |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Thee: Ikky en Blend Luna en Twaggy Nearow en Newfy Ikke en LittleQueen Cee-N-Cee en Naaoomii Theemonster en Kriebeltje Elrohir en Lessien (die zijn getrouwd, zijn samen op wmr gekomen) Voogeltje en Monique (al voor wmr) Jivebunny en Melinda1984 (al voor wmr)
Je vergeet Mmore en Enkie  |
|
Loek
Oudgediende
|
heey LQ |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Caster Oudgediende
|
Hoi LQ! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@TheE: volgensm ij is het wel ietsje meer hoor  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Theemonster: lm; nou niet gaan stoken  dat is geen officieel koppel  alleen een internetkoppel    hebben ze dan ook cyber... |
|