|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: Quote Theemonster: Beatrix beatrix beatrix!!!!  Quote ElrohirElensar: Hitler  blijf van mijn kano af theetje Joepy, nog een Harrie Jekkers fan  dankzij elro ben ik Harrie Jekkers fan  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Geweldige man  Moet nog ergens de dvd van De lachende Piccolo hebben (of was het nu een vriend van me die hem had? hmmm..) Maar dat stukje komt uit Een goudvis aan zee toch?? Die moet ik ook nog hebben. Owh ik wordt er weer hebberig van  |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; ik heb ze als mp3 bestanden  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalala...  |
|
Theetje
Oudgediende
lalalal?   Ik moet nog 4 mensen uitnodigen waarvan ik maar van 1 het mail adres heb  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Is je zusje tegelijk met jou jarig? |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Wow, ik was in slaap gevallen & ik had al 12 uur geslapen  ! |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
Quote Theemonster: @Blend; ik heb ze als mp3 bestanden  Dat wordt opsturen  Of als het feest is  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Quote Theemonster: @Blend; ik heb ze als mp3 bestanden  Dat wordt opsturen  Of als het feest is  ik zal ze voor je branden, die ik heb, even kijken of dat gaat lukken, anders even aan Elro vragen |
|
Brie Erelid
|
Wie geeft er feest?  |
|
Theetje
Oudgediende
ik en mijn zusje  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik vertelde op mijn werk dat ik vanavond naar My Chemical Romance ga, ik natuurlijk een fotootje laten zien. Deze liet ik dus aan mijn baas zien, zijn eerste reactie was: "Wat een stelletje nichten"  fijn, ik ga vanavond naar een stelletje nichten, ik dacht toch echt dat ik naar MCR ging en niet naar de Toppers  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Ik vertelde op mijn werk dat ik vanavond naar My Chemical Romance ga, ik natuurlijk een fotootje laten zien. Deze liet ik dus aan mijn baas zien, zijn eerste reactie was: "Wat een stelletje nichten"  fijn, ik ga vanavond naar een stelletje nichten, ik dacht toch echt dat ik naar MCR ging en niet naar de Toppers  M'n vriendin gaat ook  Mijn mentrix wou ook, zou je ook niet zeggen  |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckDan hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen dat ook Billy Talent in het voorprogramma zit   Zie ook mijn blog  |
|
Brie Erelid
|
@TheE, tof  omdat je geslaagd ben (als 't goed is  )? |
|
Puck Oudgediende
|
Blend, ik zei niet dat ik er naartoe ging  Ik heb geen idee wie er in het voorprogramma zitten! Maar nu wil ik ook  Ik zal je blog lezen  |
|
Theetje
Oudgediende
@Brie; oew, das ook een goede reden... Het komt er meer op neer dat mijn ouders op vakantie zijn... en ik en mijn zusje thuis zijn... En ik wordt 18 over 21 dagen en ik ben dus bijna zeker geslaagd... best goede redenen toch?  |
|
Blend
Oud Moderator
@Puckjammer  Lijkt me wel leuk wat WMR-mensen daar tegen te komen  Ik ben goed te herkennen, ik loop met een blauw shirt met BLEND groot op mijn rug   |
|
Puck Oudgediende
|
Moet je me maar meenemen  |
|
Brie Erelid
|
@TheE, ik ben over 22 dagen jarig haha  En ik en mn broertje geven ook een feest! Hij omdat hij 16 is geworden, ik omdat ik 18 wordt en als het goed is geslaagd ben  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, ik heb je toegevoegd op mn nieuwe msnadres en verwijdert op m'n oude.. heb nu msn voor mensen van WMR  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote brie: @TheE, ik ben over 22 dagen jarig haha  En ik en mn broertje geven ook een feest! Hij omdat hij 16 is geworden, ik omdat ik 18 wordt en als het goed is geslaagd ben  met toestemming van je ouders? ik heb nog niet echt toestemming   |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Brie Erelid
|
@TheE, ja 't was zelfs mn ouders idee  Het wordt een nogal groot feest op 't strand @Blend, ja sorry.. wil toch beetje voorzichtig doen, je weet het maar nooit op internet.. zelfs niet op WMR  |
|