|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Cootje: doe mij dan ook nog maar 'n bakkie... Ik lust geen bier  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cootje68: Wel koffie dan aub, vind het nog te vroeg voor bier!  Ik ben vast aant oefenen voor student zijn...  Oke... een irish coffee voor Cootje... De rest een half litertje bier dan maar??... |
|
Ikke
Oudgediende
@Hoskeu: doe mij maar 'n bakkie pleur  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Vooruit Hoskeu, omdat je zo aandringt   |
|
Hoskeu Erelid
|
@Ikke... Oke... ook een Ierse bak pleur voor Ikke...  *Hoskeu zingt* "Ik ben vandaag zo vrolijk... zo vrolijk... zo vrolijk... ik was wel vaker vrolijk... heel vrolijk... enzzzzzz..." |
|
nietmeer
|
 Wow, goed begin van de dag... Irish Coffee  Hopenlijk ga ik niet zat worden hiero, moet nog werken vandaag  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Ikke... *Hoskeu zingt* "Ik ben vandaag zo vrolijk... zo vrolijk... zo vrolijk... ik was wel vaker vrolijk... heel vrolijk... enzzzzzz..." Soms ben ik wat neurotisch phsychotisch en chaotisch labiel en neogotisch maar vandaag dus niet |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Je moet toch vanavond pas werken??... Dan is dat vast al wel uit je bloed...  En anders... is het gewoon een keer gezellig op je werk...  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik hoef geen zooi in m'n koffie  gewoon 'n bakkie zwart goud  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68:
Soms ben ik wat neurotisch phsychotisch en chaotisch labiel en neogotisch maar vandaag dus niet
Nou ik heb meer het idee dat ik spontane ADHD heb ontwikkeld... kan niet meer stilzitten hierzo...  (zijn de 30 werkdagen al voorbij??... hoeveel nachtjes moet ik nog slapen??...  ) |
|
Ikke
Oudgediende
@Hoskeu: ik zou 30 figuurtjes op 'n blaadje tekenen en voor elke dag er eentje inkleuren  |
|
nietmeer
|
@ Hoskeu: Vanavond pas in de keuken, maar ik heb sinds kort ook thuiswerk. Zie m'n Blog...  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|