Nee, maar voogeltje wel Ik kon modderen namelijk En heel veel andere leden ook
vervolgens schotelden ze ons af met dit bericht:
LET OP: we zijn bezig met het opzetten van een tweede server We doen ons best om over een uurtje weer online te zijn tot die tijd zal je het met deze 10 berichten moeten doen.
En er waren op dat moment ook helemaal geen mods online dus de chaos was compleet. een aantal leden zaten elkaar te modderen op de site. Had maar even verzocht om dit niet meer te doen
Heb op mijn computer 'n keer 'n bestand aangemaakt met chmod 000 Oftewel: geen enkele gebruiker (zelfs root) kon 't bestand openen, bewerken of uitvoeren was wel grappig, 'n bestand waar niemand wat mee kon
arg laat maar, kon het filmpje van Mmore niet quoten Hmm, als ik alle pijltjes verander in de code die ikke ooit eens heeft gezegd, zou het dan wel lukken
Quote alweerdood: arg laat maar, kon het filmpje van Mmore niet quoten Hmm, als ik alle pijltjes verander in de code die ikke ooit eens heeft gezegd, zou het dan wel lukken
Nee, want dan wordt de object-code niet als HTML gerenderd
Quote alweerdood: arg laat maar, kon het filmpje van Mmore niet quoten Hmm, als ik alle pijltjes verander in de code die ikke ooit eens heeft gezegd, zou het dan wel lukken
Nee, want dan wordt de object-code niet als HTML gerenderd
Laat maar hangen , dan ga ik maar huiswerk maken en leren