|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz heb zo een vermoeden dat ze me nieuwschieig willen maken. najah blijf lekker futurama kijken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Weltrusten iedereen   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna... ik weet het... het heeft bij mij ook even geduurd... maar ik hoop dat het jouw ook lukt... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Twaggy: hmmz heb zo een vermoeden dat ze me nieuwschieig willen maken. najah blijf lekker futurama kijken  Moet zo wel even met je praten |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Twaggy, dat gevoel heb ik ook al  Ik ga er gewoon vanuit dat ze het wel vertellen als ze het willen delen. Voor de rest zal het me een worst wezen  |
|
Luna
Moderator
Quote Cee-N-Cee: @Twaggy, dat gevoel heb ik ook al  Ik ga er gewoon vanuit dat ze het wel vertellen als ze het willen delen. Voor de rest zal het me een worst wezen  Ga met je worst spelen dan  |
|
Twaggy Oudgediende
|
och ik ben online |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Quote Twaggy: hmmz heb zo een vermoeden dat ze me nieuwschieig willen maken. najah blijf lekker futurama kijken  Moet zo wel even met je praten neem het hem niet al te kwalijk, hij kan er ook niet echt wat aan doen... wel een beetje natuurlijk... maar niet alles... |
|
Luna
Moderator
Misschien kan ik beter nachtje over slapen.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Quote Cee-N-Cee: @Twaggy, dat gevoel heb ik ook al  Ik ga er gewoon vanuit dat ze het wel vertellen als ze het willen delen. Voor de rest zal het me een worst wezen  Ga met je worst spelen dan  Er ligt er nog wel eentje in de inloopkast, maar hoezo?  |
|
Luna
Moderator
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Quote Cee-N-Cee: @Twaggy, dat gevoel heb ik ook al  Ik ga er gewoon vanuit dat ze het wel vertellen als ze het willen delen. Voor de rest zal het me een worst wezen  Ga met je worst spelen dan  Er ligt er nog wel eentje in de inloopkast, maar hoezo?  Vond ik leuk om te zeggen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@LunaJe hebt wel door dat je een potentieële niveau killer had geplaatst toch  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Misschien kan ik beter nachtje over slapen.. dat is misschien is dat wel verstandig... Anders zit je helemaal in de stress enzo, das ook niet leuk voor hem, laat het even rusten... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Lekker soppen in het vocht! de huid voelt zo glad en zacht! |
|
Twaggy Oudgediende
|
proberen jullie gemeen te doen? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Twaggy: proberen jullie gemeen te doen? Ik dacht dat het jou niet uitmaakte, ga toch futurama kijken  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Twaggy: proberen jullie gemeen te doen? Ik dacht dat het jou niet uitmaakte, ga toch futurama kijken  och spelletjes meespelen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
Zucht... |
|
Theetje
Oudgediende
Het komt wel goed hoor meid...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ben het er niet mee eens  |
|
Theetje
Oudgediende
"en dus toen zei ik tegen die gozer... " |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Zucht... Knuffel? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: "en dus toen zei ik tegen die gozer... " Mijn soep is koud  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: "en dus toen zei ik tegen die gozer... " Mijn soep is koud  maar hij zei: "de kraai heeft mijn kachel kapot gemaakt" |
|