|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
doe jij maar, ik ben lui vandaag  |
|
nietmeer
|
*zoekt het orginele Grolsch weizen glas erbij* hm... wist niet eens dat we die hadden...
*Schenkt de fles uit in het glas, ervoor zorg dragend dat er een mooie schuimkraag op staat*
Proost heh
*schenkt voor zichzelf een glas ijsthee in* |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hee... wat ziet mijn oog op dat bordje op de tapkraan staan??... Doe mij er maar ene dan...  |
|
nietmeer
|
Een Jupilertje voor Hoskeu? komt er aan
*Schenk 2 flesjes Jupiler uit voor Hoskeu*
die flesjes zijn zo verrot klein, daar ken een mens niet op leven hoor... |
|
Theetje
Oudgediende
Dank Muad  Ik ga genieten van mijn biertje en verder lezen in mijn boek *loopt naar een tafeltje bij een raam en gaat zitten* |
|
nietmeer
|
Graag gedaan hoor  Leesze *spiekt op de kaft van het boek en ziet staan......* |
|
Theetje
Oudgediende
* Thomas Harris - De Hannibal Lecter omnibus *
ben nu bezig met Red Dragon |
|
nietmeer
|
hm... triller... niet mijn ding... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Muaddhib Netals een borrelglaasje... dat kiep je zo ineens achterover...  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: ligt eraan wat er in dat borrel glaasje zit.... als het absinth 70%+ is, dan doe ik wel wat rustiger aan hoor.... wil m'n keel wel graag zo houden als ie nu is... |
|
nietmeer
|
Ik gaat er maar weer eens vandoor... eerst nog ff Bleach kijken, en daarna terug naar Rotterdam  |
|
Theetje
Oudgediende
Mag ik nog een biertje, zelfde graag, hij is al op  |
|
nietmeer
|
ben ik blij dat ik nog wat extra flesjes naar boven heb gehaald, hoef ik niet terug die stofzooi in
*Schenkt nog een glaasje grolsch weizen uit voor Thee* |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Theetje
Oudgediende
heb je geen groter glas Muad? ik ben op een erg eng stuk van het boek  Middag Lessien   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Theemonster: Mag ik nog een biertje, zelfde graag, hij is al op  Hoe kan je nou dezelfde nemen als die al op is?? *gloek* -bier op- "Wil je er nog zo eentje?" "Huh? Wat moet ik nou met 2 lege glazen?" |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ijsthee, hmm, ha zussie, geen sambuca nog? |
|
nietmeer
|
Hey Lessien  *Gooit een ijstheeglas tot de rand vol met ijsblokjes giet ijs en ijs koude ijsthee tussen de ijsblokjes voegt citroentje, stamper en rietje toe* Alsjeblieft, koud genoeg? *zet een groot duits glas (1L) vol met grolsch weizen bij Thee |
|
Theetje
Oudgediende
@lessien; ja en ben blij dat ik zo nu en dan even naar mijn scherm kan kijken, is behoorlijk eng  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Thee Heb je de film nog niet gezien dan ? Hey Muad   , dank je voor de koude verfrissing   |
|
Theetje
Oudgediende
niet van red dragon... Alleen van Sillence of the lambs... |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Als je het boek al eng vind, moet je volgens mij de film al helemaal niet gaan kijken   |
|
Theetje
Oudgediende
maar silence of the lambs vond ik het boek onwijs eng en de film een beetje matig  |
|