|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Denk het niet... want het blijft nogal stil...  |
|
nietmeer
|
Zou wel willen, maar er schiet zo ff niks te binnen!  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Klopt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik probeer nu ET te installeren  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Ikke: Ik probeer nu IE te installeren  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Ikke... Uhmmm... is dat belangrijker dan toetsen??...  (Al even niet gespeeld ET...) |
|
nietmeer
|
Whahaha, die probeer ik nu niet meer te gebruiken EDIT: Ik bedoelde IE maar Ikke had het al gewijzigd  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Quote Ikke: Ik probeer nu IE te installeren  Dat kan die wel proberen... maar op zijn Linux box niet lukken denk ik... of heeft Ikke een emulator geschreven??...  |
|
Ikke
Oudgediende
Scheiknudde is hopeloos en ik ga toch zo werken, sowieso niet genoeg tijd om me nog in scheikunde te verdiepen  |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm.. Ik ga Internet Explorer installeren met Wine   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Whahaha, die probeer ik nu niet meer te gebruiken Hoe is het nog afgelopen met je browser hijack??... |
|
Jannick
Oudgediende
Oeh, ik ga aan me huiswerk, ff leren voor wat ik nog moet inhalen, doeiiiii!   |
|
nietmeer
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Daag Jannick...  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: De Browser Hijack werdt een Trojaans paard en heeft me c.a. 24 uur van het internet afgehouden  Zit nu via Mozilla op WMR  |
|
Ikke
Oudgediende
Damn.... ET geinstalleerd maar ik heb geen geluid en ik blijf maar errors krijgen als ik met 'n server wil connecten  |
|
nietmeer
|
@Ikke: Da's ook niet fijn  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Uhmmm... ik denk dat datgene wat gedownload was om dat spel draaiend te krijgen een trojaans paard was... en dat dat daarna je bowser gehijacked werd... Overgestapt naar firefox??...  Mozilla is toch nog een Beta??... Maar 24uur van internet??...  Wat was kuburt??...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: Damn.... ET geinstalleerd maar ik heb geen geluid en ik blijf maar errors krijgen als ik met 'n server wil connecten  Uhmm... ff denken... had ik ook... Moet je hem eens als root opstarten... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Hoe het precies is gegaan weten we niet. Naar alle waarschijnlijkheid heeft Ton met het downloaden van cracks een opening gegeven om het paard "Vundo" binnen te laten... Eerst hebben we twee dagen last gehad van nieuwe browser-schermpjes, maar eergisteren-avond kregen we van MacAfee een melding dat er een Trojaans paard was gevonden. Die melding kregen we ondanks allerlei stunts niet weg en Internet Explorer was niet meer toegankelijk  Gisterenavond heeft een bevriende IT-er allerlei tools meegnomen om de Pjuter op te schonen en hij heeft direct firefox geïnstalleerd. Dit werkt prima! |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Ja echt klote is dat... dan doet die klote computer gewoon niet meer wat jij wil...  Daar kan ik echt helemaal gek van worden...  Kijk die browser hijack kan ik mij goed voorstellen... dat is gewoon om geld te verdienen door reclame popups... maar van die lui die virusen schrijven enzo alleen maar om je computer software te mollen... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Ik geloof dat onze vriend er 19 files voor heeft moeten verwijderen voordat hij echt weg was  Ben zelf compleet A-Technisch als het om PC's gaat, dus ik zat er helemaal doorheen! Kon wel MSN en email openen maar niks versturen. Echt contactgestoord  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Ikke: Damn.... ET geinstalleerd maar ik heb geen geluid en ik blijf maar errors krijgen als ik met 'n server wil connecten  Uhmm... ff denken... had ik ook... Moet je hem eens als root opstarten... Ik kan connecten met servers, maar hij blijft 'n aantal dingen steeds opnieuw downloaden en ik kom niet verder, daarnaast lost dat 't geluidsprobleem niet op  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Dag puppy...  |
|