|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Valt wel mee Cootje, het was nogal drukkend vannacht, het rommeld hier nu een beetje. Verwacht slecht weer. |
|
nietmeer
|
 Bij ons is het ook benauwd, maar het zonnetje schijnt nog  Regen zou vanuit het oosten komen, maar hoop voor Teun dat dat nog ff duurt! Die gaat vandaag naar het KDV, en daar kunnen ze zo fijn buiten spelen! |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen allemaal! |
|
RonHunter
Oud Moderator
Hier is het al aardig bewolkt aan het worden hoor. Had vannacht al het één en ander verwacht maar dat is aan ons voorbij gegaan zag ik op de buienradar. Môge Ikky.   |
|
nietmeer
|
*Schenkt ondertussen twee grote mokken koffie in en zet melk en suiker op de bar* Asjeblief Ron, geniet er maar van! |
|
nietmeer
|
mogguh, heeft hier gisteravond ff gerommeld maar daar is het ook bij gebleven (gelukkig  ) |
|
ikky
Oudgediende
|
Hier heeft het nog niet gerommeld, geen idee ook wat voor weer het nu is, ik ga straks even kijken |
|
nietmeer
|
mooi weer hier  nog wel |
|
nietmeer
|
 Hey positivily  ook al weer vroeg uit de veren? |
|
nietmeer
|
Quote ikky: Hier heeft het nog niet gerommeld, geen idee ook wat voor weer het nu is, ik ga straks even kijken Huh  slaap jij in een grot dan, ofzo? |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Cootje, dank je. Daar had ik trek in. positivily; smorgens schoonheid.  |
|
nietmeer
|
euhhhhhhhhhhhhhh of er nog niet in geweest  mogguh cootje *boink* |
|
nietmeer
|
hij zegt schoonheid tegen mij  |
|
nietmeer
|
*Zet een volle pot koffie en mokken op de bar voor Ikky en Positivily* Nachtdienst gedraaid Posje?  |
|
nietmeer
|
nope niet kunnen slapen  ow en thnx voor de koffie was ik aan toe  |
|
nietmeer
|
Ohjee... hopenlijk heb je geen kleine stuiterende monstertjes meer in huis en kun je vandaag ff uitrusten  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Cootje, nee, maar de gordijnen enzo zitten nog dicht  |
|
nietmeer
|
geen monstertjes in huis.............(of je moet dat grote monster bedoelen  ) en nee geen tijd voor uitrusten vandaag  |
|
nietmeer
|
Oef, werk aan de winkel voor jou dus  Hier is het grote monster al op weg naar z'n werk en het kleine monster heeft zojuist de eerste tekenen van leven gegeven  Dat wordt zometeen uitloggen en Teun klaar stomen voor het KDV  EDIT: Heb nog c.a. tien minuten voordat hij echt wakker is ... |
|
nietmeer
|
ow kijk aan kun je nog even en mijn groot monster slaapt nog
EDIT: Ron is um gepeerd?? |
|
nietmeer
|
Nog net tijd om m'n koffie op te slurpen!  |
|
nietmeer
|
slurp ze  |
|
nietmeer
|
mogguh Kpuc *boink* *boink* |
|
nietmeer
|
Ga nu echt! Hij is nu goed wakker... Fijne dag vandaag en succes met wakker blijven!  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|