|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Thom, ik ken die groep niet eens  Hee LQ  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
13 cds en 6 lps? laten verzekeren????  kost toch wel wat ??   |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ben er ook weer. metallica is best goed. ben geen superfan maar vind een aantal liedjes wel goed. mijn oudste zus heeft een cd met metallica nummers die in lullaby vorm zijn gegoten. dus als slaapliedjes. |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Mensen ik ga weer, heb zo een verjaardag. Tot morgen denk ik!  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Lekker geheugen, ik moet (mag) helpen bij turnen vanavond, en ik probeer nu al 3 maanden hun namen te onthouden, en ik weet er maar 3 van de ±25 (Van twee lessen dan hè;)) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm.. ik luister nu naar Andy Mckee  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hee LQ   Brie, is nie erg hoor. Je kent ze niet, maar je hebt vast wel een liedje gehoord - gecovered of niet. Ken je Behind Blue Eyes van Limp Bizkit? Officeel is het nummer van The Who  En de soundtracks van de CSI's (LV, NY, Miami) zijn ook nummer van The Who  xCSI: Who Are You? xCSI NY: Baba O'Riley. xCSI Miami: Won't Get Fooled Again |
|
Zwelgje Erelid
Quote Puck: Lekker geheugen, ik moet (mag) helpen bij turnen vanavond, en ik probeer nu al 3 maanden hun namen te onthouden, en ik weet er maar 3 van de ±25 (Van twee lessen dan hè;)) netjes! komt vanzelf! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb het best wel warm  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thom: En de soundtracks van de CSI's (LV, NY, Miami) zijn ook nummer van The Who  xCSI: Who Are You? xCSI NY: Baba O'Riley. xCSI Miami: Won't Get Fooled Again Serieus?  Die vind ik geweldig  M'n moeder wilt het altijd doorzippen (We nemen het altijd op, er is meestal wel eentje die er niet is  ), maar dan vind ik gewoon dat we het moeten luisteren   |
|
Puck Oudgediende
|
Gitte, netjes?! Ik doe er al sinds de wedstrijden over  En die zijn al 3 maanden terug geweest  |
|
Zwelgje Erelid
@Puck: ik assisteer op zaterdag ochtend 2 uur bij peuter en kleuter turnen. ik ken er 2. en dat na 5,5 maand! |
|
Thommy Erelid
|
@Puck/Brie Geweldige nummers. De bekendste cd is Who's Next. Met Baba O'Riley- Bargain - Love Ain't For Keeping - My Wife - The Song Is Over - Getting In Tune - Going Mobile - Behind Blue Eyes - Won't Get Fooled Again |
|
Thommy Erelid
|
Maar, Nunc est bibendum.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thom: Maar, Nunc est bibendum.. Zeg dat dan meteeeeen  |
|
Thommy Erelid
|
Barkeeper, is gij aanwezig? |
|
Puck Oudgediende
|
Volgens mij moet je dan ouder dan 13 zijn, en aangezien er verder niemand reageert denk ik dat je het zelf moet doen  |
|
Thommy Erelid
|
Zucht..*Tapt een heerlijk koude Franziskaner Weiss* Op aanraden van Kpuc, er staat hier een 6tal flesjes in de freeze. Heerlijk bier bij hitte  |
|
Puck Oudgediende
|
Tsjpff, luilak, of jij moet opstaan, of een ander moet het voor je doen  |
|
Thommy Erelid
|
Verdomd, dat bier is ook snel op  Had net nog een volle  |
|
Puck Oudgediende
|
Heeee, kent iemand het spel van de koekjestrommel?  Ik krijg net te horen dat ik een verhaal moet verzinnen, maar ik weet niet hoe het gaat  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoii iedereen   (ben eindelijk bijgekomen van mijn stage) |
|
Puck Oudgediende
|
Hee Mier  |
|
Thommy Erelid