|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
lessien.. tja verdorven ben ik niet, het vogeltje voor mijn raam is wel bedorven  helemaal verrot (buiten) |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ mier, bij ons zitten we voor 3 kanten vast aan buren, grindpad bij de deur en dan de tuin, heel apart.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek je woont in een rijtjeshuis heel anders dan hoe ik woon  heerlijk vrij met aan alle kanten waar ik heen kijk tuin en dan komen de weilanden |
|
Loek
Oudgediende
|
ik woon in een omgebouwde boerderij  waar ik woon is het zuivelhuis, kijk op de stallen uit vanuit m'n kamer, ik post wel ff een luchtfoto |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Mier Oudgediende
oh zoeits hebben wij ook hier ergens in groningen die boerderij is ook omgebouwd en die mensen eten dan samen met alle mensen die in die boerderij wonen dat is ook heel apart |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mooi huis loek  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, dus wel genoeg groen bij mij in de buurt, naar beneden op de foto's is bos, en naar boven is heide |
|
Mier Oudgediende
@ Loek ja echt best wel veel groen  maar wel erg weinig dieren |
|
Mier Oudgediende
en het was hier heel stil  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik heb honger! |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, weinig grote dieren, maar gezien in de buurt: vosjes, slangen, egels, eekhoorntjes, havikken, buizerds, konijnen, hazen, een keer een ree  , schotse hooglanders  , en nog veeeeeel meer, en het sti(n)kt hier van de honden |
|
Mier Oudgediende
dan ga je ff wat eten CnC |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Momenteel niet veel te beleven hier  en nog wel zoveel leden online   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ lessien, ja idd iedereen is druk met hw ofzo.. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Loek ik zit natuurkunde te doen en op WMR  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Ik heb het ook wel druk, maar dan met prog. installeren, heb comp. opnieuw geinstalleerd, dus moet alles er weer opzetten  |
|
Mier Oudgediende
@ Loek ach ik zie altijd hazen,konijntjes,buizerd, kraaien zelfs een keer een naakte waterrat ofzo gevongen in een emmer en we muskusraten hebben we hier zelfs 2 bergeenden lopen hier rond we hebben ook een duif hier rondvliegen ik heb ook een keer een hertje gezien. |
|
Loek
Oudgediende
|
wow wel 1 duif, hebben aantal nesten van die beesten hier, de ratten houden zich niet op bij de huizen, zitten wel in het bos. kraaien stikt het hier ook van, eksters, kouwtjes, vlaamse gaaien, ook een x een slechtvalk  gezien, vanalles gewoon, is hier heel natuurlijk hoor |
|
Mier Oudgediende
wij hebben de ratten in huis zitten op zolder en in de stal achter zijn een paar ratten gewoon zo asociaal dat ze gewoon voor je voeten naar binnen lopen.
en de kraaien worden zo af en toe door een luchtbuks afgeschoten |
|
Loek
Oudgediende
|
kan die buks deze kant op want wil die duiven wel afschieten. wij schieten nu met pijltjes of kattepult op die beesten, da's grappig  |
|
Mier Oudgediende
ohh Loek dat is zielig bij ons schieten ze ook wel es een haas af dat vindt ik ook zo zielig |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, m'n opa woonde ook op een boerderij en had een luchtbuks, (en een vitrine kast vol 1ste prijzen met schieten) en we hebben wel eens wilde haas gegeten daar  |
|
Mier Oudgediende
Loek  wij hebben ook een Luchtbuks alleen dat ding is stuk die doet het niet |
|