|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: Luna, ik wil zo graag met je kletsen  Dat weet je toch (ook al hoor je het nu voor het eerst, doe even alsof het echt zo is  ) Maar morgen drukke dag, hele dag werken en dan gelijk rap door naar het concert en dan de volgende dag weer werken natuurlijk  Hopla, moven jij  je ging naar bed, dan zal je ook gaan. Wacht, wat doe ik nou!?  |
|
nietmeer
|
Iets leuks... Hou je van bizarre humor?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wanneer ga jij weer naar twags toe Luna? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Luna, Wist je dat niet?  Ik heb het al zo vaak gerateld, het staat zelfs in mijn msn naam  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Nou  Luna, doe tenminste alsof   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Iets leuks... Hou je van bizarre humor?  Ik ben bizar met een slecht gevoel voor humor Ja vast wel dus  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Twaggy komt van het weekend naar mij, ouders zijn dan lekker met vakantie  ..komt weer goed uit  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; oew  Ik ga donderdag weer naar Kriebel toe en ga zondag of maandag terug  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik hoop dat het K*T. weer word. Dan mag ik in het weekend ook blijven  (Logica a la pa en ma gorissen) |
|
Luna
Moderator
Ik heb maandag vrij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Luna! Verdorie, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.. je gaat afkortingen toch niet censureren  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: Twaggy komt van het weekend naar mij, ouders zijn dan lekker met vakantie  ..komt weer goed uit  oja vergeten dat je ouders wegwaren  kun je je broer ook lozen?  |
|
Luna
Moderator
Jawel, dat moet ik  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Jawel, dat moet ik  En dat is de reactie op? mij of op twagzors  |
|
Luna
Moderator
Ik weet niet wat broertje van het weekend gaat doen  |
|
nietmeer
|
Teun had vanavond zitten brassen met ranja en zat dus helemaal onder  Ik dacht: Ik trek hem z'n vuile kleertjes uit en doe z'n pyama aan! Heb ik hem in z'n blote bast liggen, peert ie er tussen uit en rent naar de deur  Vervolgens staat hij op z'n buikje te kloppe en begint pardoes te plassen  Hij schrok er zo van dat hij naar me toe wilde rennen, maar gleed uit over z'n eigen productie; plat op z'n rugje. Dat vond hij natuurlijk niet leuk  en wilde getroost worden  Heb eerst een handoek gepakt voordat ik hem oppakte  Heb vervolgens toe ie rustig was maar even een icepack tegen z'n bolletje gelegd om een paasei te voorkomen  Heb achteraf er best om moeten lachen, zag er komisch uit |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Ik heb maandag vrij  ik zet je wel aan het werk  |
|
Luna
Moderator
Krijg ik wel pauze tussendoor  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote Luna: Ik heb maandag vrij  ik zet je wel aan het werk   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Whahahaha, oh help, dat is echt bananenhumor
Ofzo |
|
Luna
Moderator
Streng,he  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Twaggy: Quote Luna: Ik heb maandag vrij  ik zet je wel aan het werk  Oh. Mijn. God. Edit. Sorry Luna  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Probeer trouwens nooit het woord (copy-paste) Benefietconcert te typen als je meer dan 8 bier in het systeem hebt   |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Krijg ik wel pauze tussendoor  hmmz zal er over denken  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote Luna: Krijg ik wel pauze tussendoor  hmmz zal er over denken  Laat haar iig af en toe ademhalen  |
|