|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Hugo, dat is een lastige beslissing.. ik heb eenzelfde vorig jaar al moeten nemen  heb er geen spijt van uiteindelijk  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ladielalalaladiela.. Paint is vervelend  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hmm dat is idd niet makkelijk, maar het je opleiding heeft wel met de rest van je leven te maken, dus is het wel belangrijk dat je op een zit waar je je prettig bij voeld en goed kunt leren etc. etc |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@c&c, ik zie ook geen andere oplossing, ik loop mezelf kapot op het moment, heb gelukkig wel propedeuse behaald dus die 2 jaar zijn niet voor niks geweest. Nu alleen hard denken wat ik dan ga doen. Dat is moeilijkste deel, word er gek van @tom, indd daarom ook stoppe |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hugo, ik heb de propedeuse niet eens gehaald, ik was meer dan 40 uur in de week in de weer met school, hele vakanties gingen naar de kloten, en ik haalde alleen maar magere cijfers. Het gat tussen de HAVO en het HBO was gewoon te groot, ik kon het niet overbruggen.. Ik leed regelmatig aan hoofdpijn, stresste de boel bij elkaar, ik zag het na 6 maand niet meer zitten. Heb de knoop doorgehakt, ben gestopt, en ik heb er geen spijt van gehad.. ik trok het gewoon niet meer |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Kijk naar buiten Zie het strontweer Daar moet ik dus zo doorheen, gezellig, kunnen m'n handen er weer lekker afvriezen  Debiele folders  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ puck inderdaad, folders bezorgen niet ideale baan in dit weer |
|
ToMxlr
Erelid
|
en toen was het al 15 minuten stil in de kroeg... heeft nou niemand een topic? |
|
Theetje
Oudgediende
Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek  |
|
Puck Oudgediende
|
Thee, wat probeer je te doen in Paint? Misschien kan je beter 'Microsoft Office Picture Manager' gebruiken ofzo  |
|
ToMxlr
Erelid
|
wat is er dant met paint aan de hand Thee? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Thee, wat probeer je te doen in Paint? Misschien kan je beter 'Microsoft Office Picture Manager' gebruiken ofzo  of Photoshop? |
|
Theetje
Oudgediende
ben bezig met een cadeautje... voor iemand.. maar werkt niet..  En ik heb geen photoshop.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: ben bezig met een cadeautje... voor iemand.. maar werkt niet..  En ik heb geen photoshop.. hier kun je em gratis downloaden |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hello.. |
|
nietmeer
|
lalalalalala hey mensen  |
|
nietmeer
|
Heey aimed  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hallo Liz, aimed  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey lizzie  Aimed  |
|
nietmeer
|
hey liz, TnT, Tom en Misha  alles oké hiero? |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
 Hallekidee hallo allemaal. BG is in da house |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Joah.. gaat wel. Nog steeds ziek alleen  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
een speciaal goedemiddag voor Aimed  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik ga  Moet me nog aankleden, moet nog langs m'n zusje dr school voor m'n mp3, daarna die debiel folders, en daaaarna nog naar de musical.. Geen zin  |
|
ToMxlr
Erelid
|
mensen, volluik en ander gespuis ik ga er weer vandoor, moet over 20 minuten mijn medicijnen ophalen en daarna An even hierheen loodsen. misschien tot straks, en anders: "een prettige dag verder" |
|