|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Conficus klopt, maar ik gebruik het zo vaak.. Heel algemeen woord hier.. zal wel dialect zijn ofzo  @Noom Conficus lijkt me.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: @ Cee, ja nou en!! Je snapt wat ik bedoel  Daar gaat het niet om  Ja, ik weet wat je bedoelt, maar t klopt gewoon niet  (sorry, ik ben weer eens de taalpurist  ) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Conficus ik ben een Dialectpurist  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote alweerdood: Noom Conficus lijkt me.. Wat lijkt ie je?  @ Cee, hou 's op jij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Conficus klopt, maar ik gebruik het zo vaak.. Heel algemeen woord hier.. zal wel dialect zijn ofzo  Noom Conficus lijkt me.. Ik kende het woord niet eens, t word in t noorden niet gehanteerd, en ook in de andere regio's van nederland waar ik nog wel eens kom niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf! @Naomi, ik hou niet op  Sorry schat  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Ik kende het woord niet eens, t word in t noorden niet gehanteerd, en ook in de andere regio's van nederland waar ik nog wel eens kom niet  Nou hier wel, en daar dus ook..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Naaoomii: Quote alweerdood: Noom Conficus lijkt me.. Wat lijkt ie je?  @ Cee, hou 's op jij  Dat ie in de buurt van Grunn woont;) MAar moet eens een vriendin van me vragenb.. haar famillie woont verspreid over heel nederland, en de rest van de wereld( en dat is serieus zo  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf! @Naomi, ik hou niet op  Sorry schat  Nee hij mag blijven leven  Je houdt wel op. Af, lig, zit.  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf!  Nooit! Alle dialectsprekende van Limburg staan achter me, je wint het nooit  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, ik heb vrienden en familie in Groningen, drenthe, friesland en N-H, en ik heb ze nog nooit op het woord 'toenstraks' betrapt  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote alweerdood: Dat ie in de buurt van Grunn woont;) MAar moet eens een vriendin van me vragenb.. haar famillie woont verspreid over heel nederland, en de rest van de wereld( en dat is serieus zo  ) Woowh, da's lastig  Whaha, ik ken ook iemand die in Grunn woont, maar niet dicht bij genoeg bij Cee  Oh, weet je wat  Ik ga gewoon bij Cee wonen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf!  Nooit! Alle dialectsprekende van Limburg staan achter me, je wont het nooit  Limburg hoort toch niet bij Nederland, daar zijn ze te raar voor  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf!  Nooit! Alle dialectsprekende van Limburg staan achter me, je wint het nooit  You goo AD  @ Cee, waar hebben we het in hemelsnaam over  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Limburgers zijn halve Belgen.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote alweerdood: Dat ie in de buurt van Grunn woont;) MAar moet eens een vriendin van me vragenb.. haar famillie woont verspreid over heel nederland, en de rest van de wereld( en dat is serieus zo  ) Woowh, da's lastig  Whaha, ik ken ook iemand die in Grunn woont, maar niet dicht bij genoeg bij Cee  Oh, weet je wat  Ik ga gewoon bij Cee wonen   Dat vind ik een goed plan  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Noom Conficus lijkt me.. Ik kende het woord niet eens, t word in t noorden niet gehanteerd, en ook in de andere regio's van nederland waar ik nog wel eens kom niet  Daarstraks is nog wel logisch, maar toenstraks..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Noom Conficus lijkt me.. Ik kende het woord niet eens, t word in t noorden niet gehanteerd, en ook in de andere regio's van nederland waar ik nog wel eens kom niet  Daarstraks is nog wel logisch, maar toenstraks..  Precies! Toenstraks is gewoon belachelijk  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cee, Limburgers horen er wel bij!  Als mijn vriendin naa rhaar vader gaat (ouders zijn gescheiden) dan woont ze in Limburg hoor!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Noom Conficus lijkt me.. Ik kende het woord niet eens, t word in t noorden niet gehanteerd, en ook in de andere regio's van nederland waar ik nog wel eens kom niet  Daarstraks is nog wel logisch, maar toenstraks..  Ben jij het met hem eens  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wat is Conficus? Confuus ken ik wel. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cee, Limburgers horen er wel bij!  Als mijn vriendin naa rhaar vader gaat (ouders zijn gescheiden) dan woont ze in Limburg hoor!  Ok, ik maak voor haar een uitzondering, maar de rest van de limburgers zijn een apart volkje  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf!  Nooit! Alle dialectsprekende van Limburg staan achter me, je wont het nooit  Limburg hoort toch niet bij Nederland, daar zijn ze te raar voor  Wij wilden er niet bij horen, een of andere idioot moest zonodig een aanhangsel van ons maken.. Wacht maar tot je overstroomt, dan komen jullie wel aan onze poorten smeken  EN WIJ ZIJN APART! WE ARE LIMBURG !! (vrij naar WE ARE SPARTANS!) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: [quote=alweerdood]Conficus ik ben een Dialectpurist  Sterf!  Nooit! Alle dialectsprekende van Limburg staan achter me, je wont het nooit  Limburg hoort toch niet bij Nederland, daar zijn ze te raar voor  Wij wilden er niet bij horen, een of andere idioot moest zonodig een aanhangsel van ons maken.. [/quote] net als fryslân  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Naaoomii: Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: Ik kende het woord niet eens, t word in t noorden niet gehanteerd, en ook in de andere regio's van nederland waar ik nog wel eens kom niet  Daarstraks is nog wel logisch, maar toenstraks..  Ben jij het met hem eens  Ja, ik kon het niet laten Wat een quotes hier  |
|