|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@adje, ik wil niet eens naar limburg, wacko gasten met hun carnaval  Ik maak wel een terp  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cee, Limburgers horen er wel bij!  Als mijn vriendin naa rhaar vader gaat (ouders zijn gescheiden) dan woont ze in Limburg hoor!  Ok, ik maak voor haar een uitzondering, maar de rest van de limburgers zijn een apart volkje  Whahaha, nee, ik vind Limburgers cool, want Roos die komt ook uit Limburg (Weert ofzo) Maar Roos is verhuisd naar Den Bosch  Ik vind Limburgers cool  Ze praten leuk  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
maar wat is nou Conficus? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Puck, dat stelt me teleur  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Naaoomii: Ik vind Limburgers cool  Ze praten leuk  Ja echt!  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, ik wil niet eens naar limburg, wacko gasten met hun carnaval  Ik maak wel een terp  vastelaovend, geen carnaval.. Das voor crap noord-Holland.. Gio mijn bijnaam voor CNC |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Puck: Quote Naaoomii: Ik vind Limburgers cool  Ze praten leuk  Ja echt!  Dat is een pluspuntje weer  Carnaval |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Komt down het café binnen* Hoi.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jannick waarom ben je down? Hoi LQ  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik weet het niet.. Nja.. Ik moest van Anouk de foto van mijn blog halen.. Ze vindt hem niet mooi..   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Niet mooi waarom niet? |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ach man, be happy... don't worry, everything will be alright.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Ik weet het niet.. Nja.. Ik moest van Anouk de foto van mijn blog halen.. Ze vindt hem niet mooi..   *zucht* vrouwen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Jannick: Ik weet het niet.. Nja.. Ik moest van Anouk de foto van mijn blog halen.. Ze vindt hem niet mooi..   *zucht* vrouwen  Hou jij je mond maar  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Niet grappig is: Gelukkig hebben we de foto's nog.  |
|
Jannick
Oudgediende
Omdat het lijkt alsof ze daar een snor heeft enzo..  .. Nja, maffe reden.. Vindt ik zelf dan.>  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Jannick: Ik weet het niet.. Nja.. Ik moest van Anouk de foto van mijn blog halen.. Ze vindt hem niet mooi..   *zucht* vrouwen  Hou jij je mond maar  nou ik dan ook maar.. *zucht* vrouwen..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Omdat het lijkt alsof ze daar een snor heeft enzo..  .. Nja, maffe reden.. Vindt ik zelf dan.>   Ik heb em gezien, dat vond ik totaal niet  *diepe zucht* vrouwen..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
CNC je had moeten zeggen: jouw uitgezondert Naomi  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Omdat het lijkt alsof ze daar een snor heeft enzo..  .. Nja, maffe reden.. Vindt ik zelf dan.>   Ze zag er hartstikke goed uit. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Jannick: Omdat het lijkt alsof ze daar een snor heeft enzo..  .. Nja, maffe reden.. Vindt ik zelf dan.>   Ze zag er hartstikke goed uit. Idd.. |
|
Jannick
Oudgediende
Daarom.. Nja.. Ik ben een beetje boos op haar.. Nja, ik kan het van haar ook wel goed begrijpen.. |
|