|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Ik ben WMR's spamkanon, en dat blijft zo  Wacht maar  Ooooooh, ik voel me erg bedreigd nu  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Giovanni: Langer lid dan jou, wie is er hier dan de spammert?  Tsja..  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dreamertje LCD? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cee, hmm ja ik wou er nog een opmerking over maken toenstraks, dat ik jou in ging halen, maar was het even vergeten  @ Gio, precies  AARRRGGHHHH!! Weer dat toenstraks!  Wat is er mis met toenstraks?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn schoot wordt warm  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Quote Giovanni: Langer lid dan jou, wie is er hier dan de spammert?  Tsja..  Ik dus  Ik heb uitgerekend dat ik per dag gemiddeld 70 posts drop (OT alleen) naomi 36 posts per dag  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Toenstraks doe ik gewoon per ongelijk  Hmm  Cee's schoot wordt ook warm  @ Cee, jaahaah  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Ikke: Mijn schoot wordt warm  Duhuh ik zit erop  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cee, hmm ja ik wou er nog een opmerking over maken toenstraks, dat ik jou in ging halen, maar was het even vergeten  @ Gio, precies  AARRRGGHHHH!! Weer dat toenstraks!  Wat is er mis met toenstraks?  Toenstraks is geen correct nederlands. Toen = verleden tijd straks = toekomst Een combinatie van die 2 slaat gewoon nergens op  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cee, hmm ja ik wou er nog een opmerking over maken toenstraks, dat ik jou in ging halen, maar was het even vergeten  @ Gio, precies  AARRRGGHHHH!! Weer dat toenstraks!  Wat is er mis met toenstraks?  Toenstraks is geen correct nederlands. Toen = verleden tijd straks = toekomst Een combinatie van die 2 slaat gewoon nergens op  Niet weer beginnnen jij he   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Willen jullie niet zo diep quoten? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@nono, dreamertje vroeg wat er mis mee is, dus ik geef uitleg. Tenslotte moet zij straks wel het goede voorbeeld geven aan de kinderen  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Naaoomii: Toenstraks is geen correct nederlands. Toen = verleden tijd straks = toekomst Een combinatie van die 2 slaat gewoon nergens op  Dus eigenlijk gewoon nu, toch? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Dreamer, wouw!! Hoeveel kostte die? Ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon eigelijk  @ Ikke, sorry hooor  @ Cee, hmm jahoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*geeft Ikke 'n kusje op z'n wang  * |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Puck, jaa  |
|
Naaoomii
Oudgediende
*Geeft Cee een kusje op zijn mond*  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dreamertje mooi. Ik dacht dat je het over een tv had  |
|
DreamerTje Oudgediende
Uhm, €247,50  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Giovanni: Dreamertje mooi. Ik dacht dat je het over een tv had  Jaah, had ook gekunt, het was 'n tellie.. Dus ik snap je wel 'n beetje |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote DreamerTje: Uhm, 247,50  Iets boven mijn budget  Nja, zo hoog is mijn budget ook niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: *Geeft Cee een kusje op zijn mond*  *kust terug  *! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Giovanni: Dreamertje mooi. Ik dacht dat je het over een tv had  Jaah, had ook gekunt, het was 'n tellie.. Dus ik snap je wel 'n beetje Ik associeer het woord tellie nog altijd met TV  Krijg ik een telefoon te zien  zeg dan een debieltje ofzo  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha, dan ben je niet de enige CnC..  Mja, ik vond tellie wel geschikt  |
|