|
nietmeer
|
hey brietje ook aanwezig  hoe ist meisje, alles  |
|
nietmeer
|
*Schenkt een appelsapje in voor McDuff* *gooit appelsapje weer weg* wat was wiskey... *schenkt nu wel een appelsapje in* Alsjeblieft, dat ie moge smaken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Krijg ik ook nog te drinken  |
|
nietmeer
|
hey onze barman is weer terug van 'weggeweest'. Muad jongen, hoe gaat het met jou? tijdje niet voorbij zien komen  |
|
McDuff Senior lid WMRindex: 546 OTindex: 124
|
@Muad Dankje  Maar heeft iemand nog iets gedaan vandaag?  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Tuurlijk naom, wat wil je  ? aimed, ja gaat best! met jou? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Brie, colaa  Ik voelde me al helemaal achtergesteld   @ McDuff, nja, niets dus  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
|
|
nietmeer
|
@Naomi: moet je natuurlijk wel wat bestellen heh  Aimed: uitstekend, ben lang bezig geweest met m'n afstudeerverslag. Die is nu ingeleverd, en volgende week rond deze tijd ben ik m'n praatje aan het houden... En ik heb net te horen gekregen dat ik naar Syrië mag met m'n meissie  *Schenkt een colaatje in voor Naomi, en een HJtje voor Hugo* cheers allebij |
|
nietmeer
|
@Brie, prima, op 1 ding na, check mijn laatste blogpost en je weet genoeg  muad, vet, syrie is cool, ik zou in de zomer naar Dubai gaan met een neefje van mijn opa (kende hem niet zo, totdat ik te horen kreeg dat hij heeeel erg rijk is, dan wil ik hem szeker wel leren kennen  . maar voor de rest gaat het goed met mij  |
|
Brie Erelid
|
@Naom, 1 cola voor jou! Tuurlijk wordt je niet achtergesteld  Ik heb ook nog steeds nix te drinken gekregen hoor, maar heb t zelf maar gepakt  aimed, ga ik doen |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Muadd, maar McDuff kreeg het aangeboden, ik heb toch besteld  @ Brie, whaha, ja dat had ik ook kunnen doen  |
|
hugo456 Senior lid
|
Alleen de echte drinkers(HJ) krijgen altijd van muaddhib  |
|
Brie Erelid
|
aimed, das niet zo best.. succes met leren @naom, had gekund  , maar was er toch al  |
|
nietmeer
|
@Naomi: Dan was dat denk ik voordat ik binnen kwam stuiteren... En McDuff is nieuw, dus die weet nog niet dat je hier altijd kunt bestellen  En nu zit je met 2 cola @Hugo: jij bestelde.... |
|
hugo456 Senior lid
|
muaddhib, klopt, maar zelfs als ik niet bestelde zou ik nog genoeg hertog voor me hebbe  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Muadd, oehh twee cola  |
|
nietmeer
|
@Hugo, ja... inderdaad... in de vorm van een fust aangesloten op een tap.... *Pakt voor zichzelf een ijsthee* |
|
hugo456 Senior lid
|
en de tap open met mijn mond eronder  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik hou van verkeerde volgordes.. dat jullie het even weten  Ik had eerst: Een Ijsje Toen: Brood (ontbijt) en nu heb ik zin in: Meloen met parmaham... dus: Toetje, hoofdgerecht, Voorgerecht.. best foute volgorde he?  |
|
nietmeer
|
@Hugo: en dan 112 + een maagslangetje voor alcohol vergiftiging... ik geef je wel gewoon glazen, werkt makkelijker, en geeft minder troep... @TheE: wat voor ijsje had je? |
|
hugo456 Senior lid
|
muaddhib goed plan, heb morge nog stage  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Theetje