|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: *komt het café binnen* *klotst een glas bier naar binnen* *boert* *verlaat het café weer* Blijf hierrrrrrrrr *gaat aan je hangen* *kust je* Ga mee dan  |
|
nietmeer
|
@Naomi: NU gaat het wel weer... We hadden bezoek vanavond, maar die waren redelijk op tijd weg. Maar daarna hebben we nog zeker een uur met Teun gestoeid om hem weer rustig te krijgen... Hij lag al in bed maar vertikte het om te slapen en heeft dus een uur lang liggen/zitten/staan krijssen alsof hij geslacht werd  Nu slaapt ie...  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Cee, *kust je, en gaat mee* @ Cootje, fijn dat ie nu slaapt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Lol  (waarschijnlijk niet wanneer je 'm stil probeert te krijgen, maar toch  ) |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Lol  (waarschijnlijk niet wanneer je 'm stil probeert te krijgen, maar toch  ) Wil je het een keer proberen? |
|
Ikke
Oudgediende
Nee dankje  Ik heb er 't geduld niet voor  |
|
Ikke
Oudgediende
Telefoonterreur van Jannick  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Nee dankje  Ik heb er 't geduld niet voor  Dat wordt nog wat later met je eigen kinderen  K wens Dieuw veeel succces  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
@Ikke, als je later groot bent  Neem je geen kinderen?  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zo, ik ben uitgelezen...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb uitgerekend dat ik per dag gemiddeld 60.8 OT berichten post  |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: @Ikke, als je later groot bent  Neem je geen kinderen?  Eh, sorry hoor... maar die neem je niet! Als je geluk hebt, krijg je die ooit  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Luna, wat heb je gelezen  @ Cee, ohja? Reken 's uit voor mij  @ Cootje, ik wist dat iemand dat ging zeggen  Heb je oook wel gelijk in  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hoezo, als ik adoptie kinderen wil dan neem ik ze toch  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cee, maar die willen we toch niet?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @Ikke, als je later groot bent  Neem je geen kinderen?  Stelletje etters...  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cee, maar die willen we toch niet?  Naomi wants to have children the fun way  IVF  (grapje  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Naaoomii: @Ikke, als je later groot bent  Neem je geen kinderen?  Stelletje etters...  Ohja, tuurlijk, die worden net zoals jou als ze 15/16 zijn  Kijk dán snap ik het wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Luna, wat heb je gelezen  @ Cee, ohja? Reken 's uit voor mij  @ Cootje, ik wist dat iemand dat ging zeggen  Heb je oook wel gelijk in  Jij post gemiddeld 25 berichten per dag @nono, nee we willen eigen brouwsel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Naaoomii: @ Cee, maar die willen we toch niet?  Naomi wants to have children the fun way  IVF  (grapje  ) Ik ben wel een IVFkind  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Ohja, tuurlijk, die worden net zoals jou als ze 15/16 zijn  Kijk dán snap ik het wel  Precies... Stel je voor: die kinderen krijgen 50% van mijn genen.... Dat doe ik zowel hen als de wereld en vooral mezelf niet aan  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cee, ohh, da's een stuk minder  Ja, mini-Arne's&Naomi's, wel twaalf  Grapje, liet ik je schrikken schat  |
|
nietmeer
|
@Naomi: na een miskraam leer je zoiets wel  @C&C: ook dat is een gift |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, maar toch kan het wel schattig zijn hoor  |
|