|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Whaha  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, dan moet je dat maar léren  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Een kleine naomi  |
|
Naaoomii
Oudgediende
100 kleine Arne's  Oh, dat is fout  |
|
nietmeer
|
Je mag altijd Teun Lenen om te oefenen... ben je zo genezen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
De vraag is, of Teun dat wel zo leuk vindt, om in de klauwen van Ikke terecht te komen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: 100 kleine Arne's  Oh, dat is fout  Ja, Ik wil minstens 50 Naomi's hoor  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Naaoomii: @ Ikke, dan moet je dat maar léren  Ik moet helemaal niks  Vervelende programma's geef ik altijd 't kill-signaal.. misschien moet ik dat ook maar bij vervelende kinderen doen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: 100 kleine Arne's  Oh, dat is fout  Ja, Ik wil minstens 50 Naomi's hoor  Ik zet de kinderbescherming en het meldpunt kindermisbruik alvast onder de sneltoets... Dat klinkt zo fout  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: 100 kleine Arne's  Oh, dat is fout  Ja, Ik wil minstens 50 Naomi's hoor  Ik weet het goed gemaakt.. 40 Naomi's, 60 Arne's? @ Ikke, jawel, vanaf nu wel  |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: De vraag is, of Teun dat wel zo leuk vindt, om in de klauwen van Ikke terecht te komen   Denk het wel...  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: 100 kleine Arne's  Oh, dat is fout  Ja, Ik wil minstens 50 Naomi's hoor  Ik zet de kinderbescherming en het meldpunt kindermisbruik alvast onder de sneltoets... Dat klinkt zo fout  Is niet zo bedoeld  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Naaoomii: De vraag is, of Teun dat wel zo leuk vindt, om in de klauwen van Ikke terecht te komen   Denk het wel...  Haha, nu Ikke nog overhalen  *Zegt uitdagend* OOHHWW IKKEEEEEEEEEEEEEEEE  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Haha, nu Ikke nog overhalen  *Zegt uitdagend* OOHHWW IKKEEEEEEEEEEEEEEEE  *negeert naomi en loopt quasi naar de deur* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, Zou jij geen kleine LQ willen     Ik wil alleen 't origineel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
*Springt voor Ikke, zodat hij niet bij de deur kan* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: @Ikke, Zou jij geen kleine LQ willen     Ik wil alleen 't origineel  En wat nou als het orgineel met jou aan de keukentafel zit.. En ze begint over het onderwerp |
|
Ikke
Oudgediende
*springt door het raam Arnold Schwarzenegger-style en zet 't op 'n rennen* |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: En wat nou als het orgineel met jou aan de keukentafel zit.. En ze begint over het onderwerp Doet me denken aan die sketch van Jochem Myjer.... Wat zei die ook alweer, euhm: "No fucking way"  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
*Roept Super-Spiderking-Kong-burger-man om Ikke tegen te houden* |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: *springt door het raam Arnold Schwarzenegger-style en zet 't op 'n rennen* Ohjee, Ikke zit toevallig vast aan een touwtje..  *Grijpt het touwtje vast, en houdt hem tegen  PS, het is touw waar je niet in kan knippen  * @ CNC, dan het ie n probleem  |
|
Ikke
Oudgediende
*trekt semi-automatisch geweer en schiet super-nogwat kapot*  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Ohjee, Ikke zit toevallig vast aan een touwtje..  *Grijpt het touwtje vast, en houdt hem tegen  PS, het is touw waar je niet in kan knippen  * Gasbrander  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: *trekt semi-automatisch geweer en schiet super-nogwat kapot*  Amerikaan  |
|