|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Auw.... Scheerbrand  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
scheerbrand? |
|
Ikke
Oudgediende
Branderig gevoel na 't scheren... Vooral nu er afterschave opzit  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikke, 'k scheer droog, geen last van  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik scheer zoals 't hoort  Dit is trouwens de eerste keer dat ik er last van heb... Net iets te gehaast geschoren  |
|
nietmeer
|
valt bij mij vandaag mee met de scheerbrand... terwijl het toch weer te lang geleden was dat ik me voor het laatst heb geschoren (lees 2 dagen)... normaal altijd last van... oh well... Goeiemiddag ovreigens  |
|
Loek
Oudgediende
|
heey muad! @ ikke, ik scheer me altijd gehaast, denk altijd owja, moet me nog ff scheren, geweldig dan hoor een apparaat  |
|
nietmeer
|
@Loek: hier nog een  altijd met (te veel) haast... |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
ik vergeet het gewoon altijd, meestal me zus die tegen me zegt, loek scheer je ff, ziet er niet uit |
|
Loek
Oudgediende
|
@ hugo, te veel bier.. kanniet  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik denk er altijd aan  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Loek, das waar, maar ging toch wel erg hard daar ik het hoge noorden, en nog hele avond gratis ook nog  (lees leeuwarden) |
|
nietmeer
|
@Hugo: een paracetamol dan maar? ipv het gebruikelijke Hertog Jan? Ik heb het scheren ondertussen in m'n systeem zitten... dagelijks  |
|
hugo456 Senior lid
|
@muaddhib, nej niete cht koppijn, maar wel heel sloom en moe  , en miste de hertogjes wel, maar 3 HJ op stage gekrege en rest van avond moest ik met heinike doen  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ muad, ik hoef weinig naar school als ik vrij ben doe ik het zowieso minder, niemand die me ziet  maar daardoor komt het niet in je systeem.. |
|
nietmeer
|
@Loek: heeft bij mij ook jaren geduurt hoor... Ik moet trouwens wel zeggen, een vriendin doet wonderen @Hugo: een stapel dextro energy dan maar? En ach... Heiniken tikt tenminste wel lekker snel weg  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ muad, ja denk dat ik daar maar weer eens aan moet  of dan laat ik het staan  |
|
nietmeer
|
Over scheren gesproken... Ik geloof niet echt dat ik zo ontzettende mijn best heb gedaan... niet alles is even glad  |
|
Loek
Oudgediende
|
bij mij ook al lang niet meer, moet vanaaf concert spelen dus zo nog ff aandacht aan besteden  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
soms ben ik blij dat ik geen man ben  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, jij scheert weer andere dingen.. |
|
Theetje
Oudgediende
@Loek; ow? echt? wie weet doe ik dat wel helemaal niet  |
|
Loek
Oudgediende
|
als je net zo veel beenhaar hebt als dat ik heb.. zou dat niet erg aantrekkelijk vinden EDIT: Dreads in je okselhaar  |
|
Theetje
Oudgediende
aaah, maar misschien denk ik daar zelf wel heel anders over  Nee hoor, ik scheer inderdaad andere dingen dan jij... |
|