|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hmm, ik ben met een vriend in gesprek.. Best zwaar voor hem en mij.. Maar zo nu en dan lig ik helemaal dubbel  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ok dan,, ik kan gewoon niet slapen omdat dat verhaal van jou nog zo in m'n hoofd zit.. |
|
Theetje
Oudgediende
Waarom dan? |
|
Loek
Oudgediende
|
gewoon precies zoals ik zeg, nadenken over allerlei gerelateerde dingen enzo, |
|
Theetje
Oudgediende
Hmm, misschien moet ik maar niet meer van die blogs maken dan... Ik heb veel mensen aan het denken gezet vandaag... |
|
Loek
Oudgediende
|
dat is juist goed, mensen willen eigenlijk niet aan het denken gezet worden, omdat ze te stomzinnig zijn om er aan te beginnen, door zelf te beginnen kunnen hun niet anders dan het ook doen en anderen confronteren heeft zo z'n charmes |
|
Theetje
Oudgediende
Hmm, maar ik heb het nu zelf al 5 keer doorgelezen en huil toch iedere keer weer als ik het lees... |
|
Loek
Oudgediende
|
aawh  wees blij, ik heb het huilen zo verdrongen dat ik nergens meer om huil |
|
Theetje
Oudgediende
Ik huil nog best veel.. Ik heb vanavond gehuild omdat ik te horen kreeg dat een jongen waarvan ik onwijs hield/hou als vriend, geen vrienden meer met mij wil zijn.. En dat ik hem daarom al 3 maanden niet heb gesproken, en hij heeft niet eens gedag gezegd... |
|
Loek
Oudgediende
|
hmmm that's not nice, waarom? |
|
Theetje
Oudgediende
Omdat toen ik weggelopen ben van huis is nogal in een dip zat en verliefdheid door de war ging halen met vriendschap.. En hij echt dacht dat ik totaal ondersteboven van hem was, wat ik niet verwondelijk vind na de msn gesprekken teruggelezen te hebben... En dat maakte hem bang.. Maar ik spreek hem nog steeds niet, hoorde het van een andere vriend... Heftige avond voor mij  |
|
Loek
Oudgediende
|
tja soms vallen dingen samen op ongelukkige momenten, meestal zelfs, die dingen lijken bij elkaar op te hopen, dan gebeurt het allemaal, dan weet tijdje niet enz.. |
|
Theetje
Oudgediende
Momenteel komt alles op me af, al 3 dagen.. Maar ik overleef het wel.. Het komt gewoon nu allemaal op me af omdat ik nu zo gelukkig ben.. Dan komen dat soort dingen harder en makkelijker aan.. Ik kan nu vrijer over dingen nadenken.. |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
*loopt zachtjes binnen
|
|
Loek
Oudgediende
|
goedenavond stormzoeker
@ thee, ok dat is wel mooi dat je meer aankunt nu, relativeren, zoals men dat noemt, kan ik nog een hoop van leren, heb een heel stevig muurtje om me heen gemetseld op dit moment |
|
stormzoeker Erelid
|
goedenavond Loek  |
|
Theetje
Oudgediende
Dat muurtje gaat bij mij juist weg.. ik probeer en keihard tegen aan de lopen zodat hij afbreekt, maar ook mensen van buiten af helpen, zoals Wouter.. |
|
stormzoeker Erelid
|
@Theemonster complimenten over je Blog, zijn niet veel mensen die zo vrij durven te zijn |
|
Loek
Oudgediende
|
ik breek hem liever steentje voor steentje af, doet minder pijn, maar kan vanuit mijn schuilplaatsje wel van anderen hun muurtjes omhalen, maar het mijne niet echt, heb daar denk ik ook iemand anders voor nodig |
|
Theetje
Oudgediende
@stormzoeker; dankje, het is voor mij een manier van verwerken @Loek; ik liever groot stuk voor groot stuk.. Net als een pleister op mijn arm, in 1 keer eraf ben je er het snelste vanaf.. |
|
stormzoeker Erelid
|
Alleen oppassen dat je het steentje dat je van je muur afhaalt niet vervangen wordt door een nieuw steentje... |
|
Loek
Oudgediende
|
het muurtje voor me lukt ook wel, alleen die berg stenen achter me lijkt een stuk sneller groter te worden dan de muur voor me slinkt |
|
stormzoeker Erelid
|
De berg stenen achter je netjes opstapelen en sorteren. Is een prima manier om dingen een plaats te geven  Ik heb nu een hele stapel stenen achter me en ze doen geen pijn meer |
|
Loek
Oudgediende
|
ik weet van sommige stenen niet hoe ik ze kan verplaatsen.. |
|
stormzoeker Erelid
|
Daar een apart stapeltje van maken, dat zijn de dingen waar je lang over na kunt denken. Uiteindelijk vallen ze op hun plaats, meestal als iemand anders een handje toesteekt |
|