|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Alle stenen die ik afbreek worden weggegooid door Wouter, door Elrohir, door Lessien, door mijn ouders.. Dat helpt het meest, maar het zware werk doe ik zelf.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
als we het ff over stenen hebben, komt me ff een wijsgerige gedachten binnen (wel gejat hoor  ) als je een beker neemt passen daar een paar grote grind stenen in, nu moet je je leven zien als die beker en die grote stenen als de belangrijkste dingen in je leven familie, liefde, dak boven je hoofd e.d. dan pak je kleiner grind, dat valt er tussendoor en weer zit je beker vol, maar met meer stenen, deze kleinere stenen zijn minder belangrijke dingen, maar doen er nog wel toe, je werk, vrienden, geld op je rekening e.d. nu pak je zand dat giet je er weer tussendoor, werdom is je beker gevuld, met alle dingen die je leven helemaal vol maken, als je deze er in een ander volgorde in stopt past het niet.. |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@LoekEen waarheid als een koe en het klopt ook nog  Het geeft in ieder geval de volgorde van de dingen in het leven aan |
|
Theetje
Oudgediende
Heb jij wel eens mijn Roltrap theorie gelzen?
|
|
Loek
Oudgediende
|
mensen moeten wel weten wat voor een stenen je om je heen hebt, maar heb er 1 waar ik bang voor ben, en mijn god, da's een grote steen |
|
stormzoeker Erelid
|
Theemonster Die ken ik nog niet..... @LoekKun je die grote steen niet opdelen in kleinere? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ stormzoeker, het leuke is, als je een blikje bier pakt kan je er ook nog aardig wat bier in schenken, onder het motto, hoe vol je leven ook is, er is altijd ruimte voor bier  @ thee, neej niet gelezen |
|
Loek
Oudgediende
|
@ storm, neej is echt maar 1 ding, had gehoopt dat ik hem kan delen, maar het is heel weinig wat heel groot is
Edit: heb hem aantal jaar geleden al gedeelt, en 1 van de 2 dingen een plaatst gegeven, dat is voorbij, maar deze nog niet, denk dat dat komt als ik het juiste persoon ontmoet |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
stormzoeker Erelid
|
@LoekZolang het Guinness is zal er altijd ruimte zijn  |
|
stormzoeker Erelid
|
mooie omschrijving en goed bedacht die roltrap theorie |
|
Theetje
Oudgediende
ik sta momenteel ergens helemaal boven aan, maar ben pas klaar voor de volgende roltrap als er wat dingen verwerkt zijn.. |
|
stormzoeker Erelid
|
@LoekDe juiste persoon zal altijd komen en je zult zien dat die ook precies op tijd komt |
|
Loek
Oudgediende
|
het leven is een proces van vallen en opstaan, en soms heb je helaas niet de kans om op te staan |
|
Theetje
Oudgediende
Die kans heb je altijd.. alleen soms breek je wat en duurt het wat langer...
Iedereen is een prins weet je nog? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ storm dat weet ik, mijn moeder is al 1x die persoon geweest, slechts door het juiste woord te zeggen. voor deze heb ik iemand anders nodig |
|
stormzoeker Erelid
|
Ik ben ook wel eens blijven liggen, maar toch altijd weer opgestaan met of zonder hulp van anderen.... Op een gegeven moment zul je dingen zelf moeten doen. Vrienden zijn er om je te steunen en te helpen, maar vrienden kunnen je alleen helpen als je dat zelf wilt. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, echter moet je wel de juiste prins voor de juiste draak hebben
@ storm, idd, en die vrienden moeten dan eerst weten wat er aan de hand is, en daar heb je dan weer vertrouwen voor nodig om aan iemand te vertellen |
|
Theetje
Oudgediende
@Loek; vier jaar lang, of liever gezegd: vier hele lange jaren heb ik gewacht, gezocht, gehuild, getreurd, verlangd naar en om die persoon.. En pas 1,5 maand geleden kwam ik die persoon tegen.. Ik wist niet dat ik hem of haar zou tegen komen, hij stond op eens voor me neus.. Ik wist niet dat ik op zoek was naar een man, ik wist niet dat het mijn vriendje zou worden.. Maar hij stond daar, en toen wist ik het.. Hij was het en hij zou me helpen.. En het rare is dat zonder Wmr zou ik hem niet gevonden hebben.. |
|
stormzoeker Erelid
|
Bekijk het eens zo: Je kunt niet gelukkig zijn als je nooit ongelukkig geweest bent. Om geluk te herkennen zul je uit eigen ervaring moeten weten hoe het voelt om ongelukkig te zijn. Als je dat iets verder doortrekt zou je zelfs kunnen zeggen dat als je ooit diep ongelukkig bent geweest, dat je geluk veel intenser zult beleven. Misschien dat je er nu niets aan hebt, maar misschien dat het iets geeft om over na te denken  |
|
Loek
Oudgediende
|
lijkt me heerlijk als het gevoel zo helemaal goed is, ook 1 x gehad, maar was gewoon niet haalbaar om daar een werkende relatie mee te behouden, dat was gewoon heel erg jammer, alles klopte gewoon.
|
|
Theetje
Oudgediende
Niemand verdient het om ongelukkig te zijn..
En ik moet eerlijk zeggen, soms vraag ik me af of het bij mij nou echt heel erg was..
maar er is ook niemand die het verdient om continu gelukkig te zijn.. Je waardeert pas iets als je het niet gehad hebt en krijgt, of nooit hebt gehad.. |
|
Theetje
Oudgediende
Wouter woont 130 km bij me vandaan.. Is, als hij moet werken, 12 uur van huis weg per etmaal, 5 dagen per week volgens mij.. Ik heb hem nu al anderhalve week neit gezien.. En het gaat goed.. en het voelt goed. en het kan niet beter.. |
|
stormzoeker Erelid
|
Theemonster Ik hou het er maar op dat alles in balans moet zijn: het een kan nu eenmaal niet bestaan zonder het ander. Vroeg of laat wordt er een evenwicht bereikt en dat zou je kunnen omschrijven als je gelukkig voelen |
|
Loek
Oudgediende
|
@ storm, ben het volledig met je eens, mensen verwachten te veel, en als je altijd gelukkig bent weet je nooit wanner iets nou extra speciaal is omdat het contrast veel kleiner is, maar toch verkies ik niet op diep ongelukkig te zijn (geweest) |
|