|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote RonHunter: Tis dat Veldhoven niet op de kaart te vinden is anders had ik Naomi wel ff naar het andere eind van Nederland gebracht.  Welles!! Kijk maar naast Eindhoven  @ Luna, jaah goed he  Brabant  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Ron: of je brengt gewoon 't bed aan de andere kant van nederland naar Veldhoven ter inwijding  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, maar dan moet ie Cnc ook meenemen, maar ik ga liever daarnaartoe  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, en bij Cee zijn er geen ouders die opletten  |
|
Ikke
Oudgediende
Anders gaat je moeder nog in dat bed liggen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hier zijn geen mensen die opletten  bovendien kan ik iedere kamer in en opslot draaien  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Heb jij dan al een mooie tumbo voor het naar je werk nemen?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Ja, en bij Cee zijn er geen ouders die opletten  Neuj mijn pa laat ons vrij daarin  zo lang we maar niet te veel herrie maken  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Zijn er geen mensen hier die mijn werzaamheden waar ik om 12 uur mee ga beginnen willen overnemen? Dan ga ik nu naar Wijk-aan-zee...  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Naaoomii, ik heb nog een caravan staan hoor. Die staat momenteel bij mijn zwager op de boerderij.... Tis maar een tip.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Ja, en bij Cee zijn er geen ouders die opletten  Nja zn vader let er minder op  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote RonHunter: @Naaoomii, ik heb nog een caravan staan hoor. Die staat momenteel bij mijn zwager op de boerderij.... Tis maar een tip.  Waar woont je zwager |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Ja, en bij Cee zijn er geen ouders die opletten  Neuj mijn pa laat ons vrij daarin  zo lang we maar niet te veel herrie maken  Dat bedoel ik, en we kunnen hééél stil zijn hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
Kan je je werkzaamheden niet een andere keer deze week doen Kriebeltje?  |
|
Luna
Moderator
Kriebel, gewoon gaan  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Ja, en bij Cee zijn er geen ouders die opletten  Neuj mijn pa laat ons vrij daarin  zo lang we maar niet te veel herrie maken  Je kamer beplakken met eierdozen  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Luna: Kriebel, gewoon gaan  Beetje makkelijk gezegd he...  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Jannick: @Ikke, met maandverband  Liever met eierdozen  |
|
Luna
Moderator
Quote Kriebeltje: Quote Luna: Kriebel, gewoon gaan  Beetje makkelijk gezegd he...  Ja, ik weet het...kan ook niet zomaar  |
|
Jannick
Oudgediende
Maandverband is hip  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Quote Kriebeltje: Quote Luna: Kriebel, gewoon gaan  Beetje makkelijk gezegd he...  Ja, ik weet het...kan ook niet zomaar  ik zou zoooooo graag willen dat het wel kon...     |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Naaoomii, 5 minuten hier vandaan, midden in de polder. Je kan zelfs nog in het hooi "slapen" als je wil. |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Jannick, zolang jij het niet hoeft te dragen  |
|
Luna
Moderator
Quote RonHunter: @Naaoomii, 5 minuten hier vandaan, midden in de polder. Je kan zelfs nog in het hooi "slapen" als je wil. Oe, dat klinkt wel leuk  |
|