|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Doet een maandverbandje in z'n broek* |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote RonHunter: @Naaoomii, 5 minuten hier vandaan, midden in de polder. Je kan zelfs nog in het hooi "slapen" als je wil. Waar is hiervandaan  Van jouvandaan  Ohja, dat zal wel lekker "slapen" in het hooi  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
 Mijn tampons zijn op  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Luna:  Mijn tampons zijn op  Stop er een kurk in..  |
|
Luna
Moderator
En dan komt Ron om de vijf minuten binnenvallen  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna:  Mijn tampons zijn op  dan moet je naar de supermarkt  Hoop dat je ze niet nu nodig hebt, want de supermakrten zijn pas morgen weer open  |
|
Luna
Moderator
Thee, heb ze nu wel nodig...kan wel maandverband pakken van mijn ma, maar dan moet ik ook haar onderbroeken aan  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna:  Mijn tampons zijn op  Het is zondag, heh wat vervelend nou  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Naaoomii: Quote Luna:  Mijn tampons zijn op  Het is zondag, heh wat vervelend nou  Quote Luna: Thee, heb ze nu wel nodig...kan wel maandverband pakken van mijn ma, maar dan moet ik ook haar onderbroeken aan  Willen we dit allemaal weten Edit Luna: Nee, maar vertel het toch maar even... |
|
Luna
Moderator
Nja.. Maar nu we toch allemaal thuisblijven, gaan we het hier maar volmaken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Thee, heb ze nu wel nodig...kan wel maandverband pakken van mijn ma, maar dan moet ik ook haar onderbroeken aan   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Thee, heb ze nu wel nodig...kan wel maandverband pakken van mijn ma, maar dan moet ik ook haar onderbroeken aan  Hahaha, grote omabroeken zeker  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Naaoomii, idd, 5 minuten bij mij vandaan en nee Luna, ik kom niet binnenvallen als die 2 liggen te "slapen" ze mochten is wakker worden.  |
|
Luna
Moderator
O, dat is een geruststelling,Ron  |
|
Ikke
Oudgediende
Mijn bed kraakt  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Thee, heb ze nu wel nodig...kan wel maandverband pakken van mijn ma, maar dan moet ik ook haar onderbroeken aan  hmm, dat is het nadeel ervan...  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Mijn bed kraakt  Die van mij ook  |
|
Luna
Moderator
Quote Ikke: Mijn bed kraakt  Ik denk dat de mijne wel stil is...moet ook wel,want mijn bed staat tegen de muur die grenst aan mijn ouders slaapkamer  |
|
Theetje
Oudgediende
Mijn bed kraakt ook, is een houten bed  Maar alleen mijn zusje heeft daar dan last van  |
|
Ikke
Oudgediende
Mijn bed staat in de slaapkamer die grenst aan die van m'n ouders... En de muren in dit huis zijn dun   Mijn vorige bed kraakte nog veel erger  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: Mijn bed kraakt ook, is een houten bed  Maar alleen mijn zusje heeft daar dan last van  Kan je zusje zich ook steeds afvragen: "Wat gebeurd daar nou in vredesnaam  "  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Naaoomii, tis jammer dat je iet bij onze Kevin op school hebt gezeten. Die geeft binnenkort een schuurfeest voor zijn examen bij mijn zwager. Had een mooie optie geweest.   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Theemonster: Mijn bed kraakt ook, is een houten bed  Maar alleen mijn zusje heeft daar dan last van  Kan je zusje zich ook steeds afvragen: "Wat gebeurd daar nou in vredesnaam  "  neuh, die heeft zelf een vriend  |
|