|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote RonHunter: CnC, ja wat nou, als jij haar wilt behouden zal ik toch moeten ingrijpen als gediplomeerd LIFESAVER. Ik mag zelfs een defibrilator gebruiken.Zo'n electroschok app.  Dan ben ik nog meer in shock  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dan hebben we nog iemand nodig die de deur openbreekt.... 't liefst zo dramatisch mogelijk  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ik wel hoor, kijk niet op een bos pee.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oja  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Dan hebben we nog iemand nodig die de deur openbreekt.... 't liefst zo dramatisch mogelijk  Dat doe jij wel  |
|
Ikke
Oudgediende
Twags kan de deur wel intrappen, dan hebben we nog 'n paar mensen nodig voor crowd control, 2 mensen die naomi 'n zak over 't hoofd trekken, optillen en meesleuren, 'n paar bivakmutsen en misschien 'n paar honkbalknuppels voor 't effect  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Ikke: Dan hebben we nog iemand nodig die de deur openbreekt.... 't liefst zo dramatisch mogelijk  Dat doe jij wel  Dan kan ik je garanderen dat die deur potdicht blijft  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote RonHunter: En we komen op TV.    Omroep Brabant  |
|
Luna
Moderator
Twag kan dat wel,ja  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote RonHunter: Ik stel voor dat we plannen gaan uitwerken om dat verliefde stel, Naomi en Arne, op klaarlichte dag openlijk en met veel machtsvertoon te ontvoeren naar een onderduik adres. Punt 1 hebben ze daarna alle vrijheid en punt 2 promoten we de eenheid onder de wmr leden. En we komen op TV.    Hahahahahaha |
|
Luna
Moderator
Quote Ikke: Quote RonHunter: En we komen op TV.    Omroep Brabant  Hmm, dat kijk ik nooit  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, dan doen Twags en Luna het samen  @ Ron, Eehehjjjj goed plan man  @ Ikke, oja?  |
|
Ikke
Oudgediende
Hoeveel mensen passen er eigenlijk in je auto Ron? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik kan misschien nog wel aan wat CLOSE AIRSUPPORT komen. Maar dat moet dan illegaal geregeld worden.   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Quote Ikke: Quote RonHunter: En we komen op TV.    Omroep Brabant  Hmm, dat kijk ik nooit  Ik ook niet, maar dan natuurlijk wel  Ohnee, dat kan niet.. Daar zit ik zelf in  |
|
Luna
Moderator
Als ik dat kijk,dan denk ik altijd: Zo klink ik toch niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ron, illegaal, dat maakt niet uit, als jij er voor kan zorgen dat ik Cee zie  Maar het is zoiezo al illegaal, want papa en mama zijn er niet blij mee  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote RonHunter: Ik kan misschien nog wel aan wat CLOSE AIRSUPPORT komen. Maar dat moet dan illegaal geregeld worden.   Alsof 'n ontvoering niet illegaal is  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Als ik dat kijk,dan denk ik altijd: Zo klink ik toch niet  Ja, ik ook altijd   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote RonHunter: Ik kan misschien nog wel aan wat CLOSE AIRSUPPORT komen. Maar dat moet dan illegaal geregeld worden.   Alsof 'n ontvoering niet illegaal is  Dat is wat ik probeer te zeggen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ben ik zo eng dat niemand nu reageert  |
|
Ikke
Oudgediende
Ok, dus dit is voorlopig het plan (uitgaande van 'n normale personenauto: 2 voor, 3 achter + kofferbak)
1. Ron: vluchtauto 2. Twaggy: deur intrappen 3. Ikke en LQ: zak over naomi's hoofd trekken en aan armen en benen naar buiten tillen 4. Nog 'n paar mensen voor crowd control....
Benodigd materiaal:
1. Vluchtauto (check) 2. Zak voor over naomi's hoofd 3. Bivakmutsen voor alle WMR-mobsters 4. Honkbalknuppels voor 't effect en crowd control |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ontvoering?  |
|