|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
de radiator van in m'n zus d'r kamer werkt niet, dan kan het zijn dat er een luchtbel in je systeem zit, maar heb het zaakje ontlucht, niets aan de hand, maar ding wordt nog steeds niet warm.. |
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Even alle andere radiatorafsluiters dichtdraaien, dan moet 't water er wel door. Als ook dat niet helpt, professionele hulp zoeken Uhh, de aflsuiter staat wel open hè?  |
|
nietmeer
|
Zal je zien dat dat t is  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik laat m'n vader er wel naar kijken  |
|
nietmeer
|
je vader is altijd goed  |
|
Loek
Oudgediende
|
mijn vader is gewoon goed  |
|
nietmeer
|
stomme webcam  |
|
Loek
Oudgediende
|
webcams zijn niet stom |
|
nietmeer
|
Die van mij wel |
|
nietmeer
|
Quote Loek: de radiator van in m'n zus d'r kamer werkt niet, dan kan het zijn dat er een luchtbel in je systeem zit, maar heb het zaakje ontlucht, niets aan de hand, maar ding wordt nog steeds niet warm.. brand de cv wel |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gelukkig doet de verwarming bij ons het wel weer  , want er waren wat leidingen weggerot  , dus liep al het water weg enzo  |
|
nietmeer
|
warm water op de vloer? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ hans, ja de rest van het huis is 21.5 graden  |
|
nietmeer
|
dan is het raar ja |
|
nietmeer
|
Hans heb jij er verstand van?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Loek zo warm  .. bij ons is het maar 19 graden ofzo |
|
Loek
Oudgediende
|
@ LQ zijn je ouders zuinig ofzo  |
|
nietmeer
|
Quote Misha: Hans heb jij er verstand van?  och beetje he heb zelf die dingen aangelegd |
|
nietmeer
|
Ja en nee dus hans  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Loek neuh..  hmm misschien is het inmiddels ook wel 20 graden hoor  .. heb geen zin om naar 't weerstationding te lopen |
|
nietmeer
|
Tis hier ook 21 graden |
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
hier 32°C  |
|
nietmeer
|
Quote Misha: Ja en nee dus hans  zo iets maar als je wilt vragen wat het ik ken het huis niet de druk kan te laag zijn als ie net weer in gebruik is kan er een prop zitten de knop kan los zitten zodat het dus lijkt dat je de knop opendraait maar de afsluiter blijft zitten en zo zijn er nog een hele hoop mogelijkheden |
|
nietmeer
|
Quote gwcbakker: hier 32?C  maar jij zit in een warm land  |
|
Loek
Oudgediende
|
we hebben sinds een paar maanden een nieuwe ketel, en het is heerlijk lekker warm in huis  in de slaapkamers hebben we een thermostaat knop, en die kan kapot zijn, die van mij is ook al een keer stuk geweest |
|