|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ben echt pissig... |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
@puppy wrom dan? LQ hey heb je het heel druk dan? kun je mn blog ook wel ff checken??   |
|
puppy Erelid
|
@Freakje; Ik wilde vanmorgen de auto pakken. Zie ik dat het ding waar de slee van de autoradio inzit op de bijrijders stoel ligt. Autoradio gejat...  Geen schade of niets verder... Dus krijg niets van de verzekering. De auto zat echt op slot, we hebben gister toevallig 2 keer gechecked of ie wel dicht zat. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeeh 3 pagina's van 'n word document is toch wel genoeg  .. ga ik zo wel ff tekenen tijdens de les.. en natuurlijk gezellig kletsen  |
|
Freakje Erelid
|
@puppy dat is echt heel jammer... ik leef met je mee... onze autoradio is ook al een keer gejat alleen toen hadden we wel schade... LQ ja lijkt mij ook wel genoeg  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Freakje.. ja ik ga me zo dood vervelen daaro..blegh |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
13:37! |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
13:38!  doeidoei! anders kwaaie meester! (zie blog)  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
meester? Ik zit lekker thuis ben vandaag "vrij" |
|
Freakje Erelid
|
LQ haha... ik leef met je mee... gisteren 5 lesuren gehad waarvan 2 uur wat gedaan... niemand had nog boeken dus was niks te doen...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ik heb vanaf 9:05 les.. heb nu van 13:15 tot 14:05 tussenuur, dan nog tot ongeveer 15:45 beeldende vorming.. |
|
puppy Erelid
|
beeldende vorming??? |
|
Redduggy
Erelid
|
Ja wat is dat beeldende vorming een soort ckv? Ik ben blij dat ik niet meer van zulke vage lessen heb. |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
ik heb van 8:30 tot 15:30 les  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemiddag @puppy; bij mij was beeldende vorming een soort handenarbeid en tekeken enzo |
|
Little Queen
Oudgediende
|
BV is handvaardigheid, tekenen enzo..gelukkig dit jaar geen theorie meer, vorig jaar wel.. alleen maar gebrabbel over kunstenaars, en verschillende stijlen van kunst.. |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Goedemiddag  |
|
puppy Erelid
|
Hey Thee  Bedankt, bij mij vroeger op school hadden we dat soort dingen allemaal niet  |
|
Freakje Erelid
|
Hey thee... hey tasar   Wil iemand een reactie op mn blog achterlaten??? |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik ben hier nu klaar met werken, wees/kinder tehuis staat als een rots. ( Met dank aan al mijn collega's) Zaterdag is de officiele (buddhiste opening),nu eerst even 2 dagen totale rust en wat leuke dingen gaan doen.
|
|
Redduggy
Erelid
|
Ik moest alleen in het 1ste t/m 3de tekenen liet altijd de docent tekenen ging een stuk makkelijker  En dan aan het eind van de les horen hoe je tekening afgekraakt word   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
hmm jammer dat ik mijn blauwtandadapter niet mee heb.. anders had ik 'n uitzichtfoto kunnen laten zien vanaf mijn plek.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb dat soort vakken niet meer, tekenen enzo, gelukkig maar, was ik zeeeeeeer slecht in  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Thee, ik had het gekozen voor de ontspanning niet wetende dat ik vorig jaar van die vage opdrachten had en kunstgeschiedenis.. maar de overstap van bv naar wiskunde B12 werd mij verboden.. |
|
Redduggy
Erelid
|
verboden? Dat kan toch niet. Gewoon een beetje doordrammen werkt altijd. Moet je op HBO of WO ook doen en zelfs op MBO moet je vaak doordrammen om dingen voor elkaar te krijgen. |
|