|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Via internet kun je contacten leggen, vriendschappen kunnen daar uit ontstaan. Maar ik blijf erbij dat een ontmoeting in levende lijve meer een indruk geeft van de persoon.
|
|
nietmeer
|
 Zo is het maar net Ron, proost |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kpuc, wij hebben elkaar pas na een jaar ofzo ontmoet en we zien elkaar nog maar weinig..zijn we daar minder vrienden om? |
|
Poeki Senior lid
 WMRindex: 297 OTindex: 1.213
|
Quote Andreesie:  dag iedereen die weggaat en terugkomt omdat ze versalaafd zijn ja man zou een half uur geleden al klaar moeten zijn met douchen maar zit hier nog steeds  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Neee Luna, geen discussie beginnen  |
|
nietmeer
|
Luuntje, je weet het he, jij bent mn beste maatje. |
|
Luna
Moderator
Nee, geen discussie  Ik bedoel dat ik Kpuc als mijn maatje zie, ook al zie ik hem niet veel.. |
|
nietmeer
|
Hmm, jouw kaartje van Valentijn hangt nog aan de muur  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Douglas Adams: "Ford," he said. "you're turning into a penguin. Stop it." Quote Douglas Adams: There was a point to this story, but it has temporarily escaped the chronicler's mind. |
|
Thommy Erelid
|
Al de 'maatjes' die ik had, die ik in Nederland had, waren allemaal arrogante zakkenwassers. Er was geen een goeie bij, geen een. Ik merk het nu pas, omdat ik nu pas doorheb hoe een mens behandeld moet worden door vrienden. |
|
Luna
Moderator
Ik heb mijn lesje hier wel geleerd, ik kan mijn maatjes hier op 1 hand tellen ongeveer, heb me vaak zat vergist in mensen. |
|
nietmeer
|
hebben we het nu over neppe vrienden?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik weet het even niet meer..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tralalaaaa ben ik weer  |
|
nietmeer
|
Een vriend is er gewoon, en die durft je ook te zeggen wat je fout doet  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Ikke: Quote Douglas Adams: "Ford," he said. "you're turning into a penguin. Stop it." Quote Douglas Adams: Charming man. I wish I had a daughter so I could forbid her to marry one... |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
LQ is mijn internetvriendin  Hihi ik moet weer ff wennen  |
|
nietmeer
|
LQ |
|
Thommy Erelid
|
Quote Douglas Adams: Arthur: If I asked you where the hell we were, would I regret it? Ford: We're safe. Arthur: Oh good. Ford: We're in a small galley cabin in one of the spaceships of the Vogon Constructor Fleet. Arthur: Ah, this is obviously some strange use of the word safe that I wasn't previously aware of. |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
Hoi LQ  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dankzij wmr heb ik 'n leuk stel vrienden leren kennen  |
|
nietmeer
|
ik ook maar ik zal ze waarschijnlijk nooit in t echt zien  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Thommy: En nu in de VS is dat anders? Die zijn echt vrienden voor het leven? Volgens mij loop jij met oogkleppen op, want zij zullen het niet nalaten om jou erbij te naaien, enkele goeden nagelaten. Maar dat is overal in de wereld hetzelfde. Uiteindelijk leer je je echte vrienden pas kennen op het moment dat het jou wat slechter gaat in het leven. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Misha, ik heb er wel 'n paar gezien, en sommige wel meer dan 1 keer.. ook na de herfstvakantie ga ik er waarschijnlijk 2 ontmoeten  |
|
nietmeer
|
dat wat je net zei is goud waard Ron
@lq maar ik niet |
|