|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
toedels |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
ik heb t tweede keer gehaalt ze doen maar wat soms ik had zo een l#l die niets zei de eerste keer, dus ik lekker kletsen (dat doe ik nu eenmaal) en ja hoor gezakt |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
wat wil je drinken Tom xlg |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: ?? Wie zegt dat auto bij mij op 1 komt?? Ik geloof dat Ikky me niet goed kent nog   Ik zette er ook een  achter;) Maar morgen is je mooie autotje wel belangrijker/leuker  vind ik  |
|
Redduggy
Erelid
|
Mijn examinator zette op een gegeven moment het raampje op een kiertje en toen was er zo'n vervelend piep geluidje in de auto. Zeg ik er wat van, wat al heel wat voor mij is dat ik er wat van durf te zeggen want ik wil die vent natuurlijk niet boos maken, krijg ik later het commentaar dat ik daar niet over moet zeuren. Sorry hoor als mijn passagiers vervelend zijn zeg ik er wat van anders gebeuren er ongelukken. |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
ikke 1 x gezakt op kijken en omdat de examinator een $@#$%$$#% was. Maar binnen twee weken nog een keer en toen meteen geslaagd. Theorie ook in 1 keer. Ik truowens op vrijdag de 13e afgereden en geslaagd    groot gelijk redduggy. Zelfs als je de muziek uit wilt moet het uit. Ik wil ook geen open ramen als ik rijd. Das heeeeel storend op de snelweg. |
|
Redduggy
Erelid
|
ik wil ook op vrijdag de 13de afrijden vind ik veel leuker en relaxter kan je tenminste iets de schuld geven als het verkeerd gaat  Check yakkiba |
|
nietmeer
|
Een op z'n p*k getrapte examinator dus  Volgende rit als ie zo muf doet, zet m uit die kar  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat een ellende allemaal bij jullie zeg  Ben gewoon in 1 keer geslaagd, voor theorie en praktijk  Scheelt tijd en geld zeg  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik weet niet of ik de nodige motoriek heb om auto te rijden  Ik ben bang dat ik dan als ik moet remmen, het stuur omgooi in plaats van op het rempedaal te trappen.. Klink gek, maar er zit iets niet goed met m'n motoriek  |
|
nietmeer
|
Uhm, voor jou dan maar de motor Ikke? |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Ikke: Ik weet niet of ik de nodige motoriek heb om auto te rijden  Ik ben bang dat ik dan als ik moet remmen, het stuur omgooi in plaats van op het rempedaal te trappen.. Klink gek, maar er zit iets niet goed met m'n motoriek  ietsniet goed zegt ie |
|
Redduggy
Erelid
|
Mijn grootste probleem in het begin was dat ik ook een tijdje gekart hebt. Dat is geen goede combi. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik had de tweede keer een hele leuke aardige vrouw. Ik reed op mijn examen precies dezelfde route die ik daarvoor met mijn rijinstructrice geoefend had. Ik was met 20 minuten al weer terug. Geslaagd  , wat een lekker gevoel. Bijna net zo lekker als seks.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
mmh heeft iemand mijn sjaal gezien? |
|
Redduggy
Erelid
|
ik kom spontaan klaar als ik straks geslaagd ben.  |
|
yakkiba Erelid
|
*word rood en voelt onder zich op de bank* erm... hij is wel een beetje warm  @reddugy  ... niet op de schoenen van je examinator hoop ik |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Nee, ik niet KairA Maar wat zit dat lekker warm om mijn nek zeg  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Uhm, voor jou dan maar de motor Ikke? Misschien wel  Ik heb geen probleem met algemene bewegingen, maar als 't gaat om dingen tegelijk doen kom ik in de problemen. Dan moet ik vaak net iets langer nadenken dan anderen.. |
|
Redduggy
Erelid
|
KairA wurg ze nou niet met die sjaal ze leende hem alleen maar.
edit en toen was het stil leeft er nog wel iemand hier? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
dank je brr ik had het wel een beetje koud |
|
Redduggy
Erelid
|
als je het koud hebt moet je iets warms aan trekken of een vriend/vriendin nemen.
Jij deed het 1ste |
|
yakkiba Erelid
|
haha aanbieding iemand? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
nee nu heb ik toch mijn sjaal weer  |
|