|
nietmeer
|
Hey die Peter  Ben je nog aan het kokkerellen?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Quote Cootje68: Hey Zuwe  Ook weer van de partij ? Ja ik heb het ruim alleen dus ga ik ook aan een wijntje, hoef niet auto te rijden, dus... |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Nah, lekker hoor  Ik moet het even rustig aan doen, want ik moet zometeen nog wat mensen geld afhandig maken met poker  Posje    Jij hier?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Cootje... Op het ogenblik is het vlees gekruid, moet nog 3 kwartier rusten voor het de pan in gaat.  Bij Everest Cootje? pokeren |
|
nietmeer
|
En wat eten we dan morgen Peter? We gaan hier zometeen Texas Hold'm spelen, ken je dat?  |
|
nietmeer
|
heel ff coot, als flikken begint ben ik vertrokken   poker  gokkert dat je bent flikken begint zo laterss   |
|
nietmeer
|
haaaj  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Jups, no limit  Mmm, gaat ie nu lekker vlees maken als ik niet langs kan komen om te helpen met eten  @ Posje: Tot snel  @ Yfke  haai |
|
nietmeer
|
Eten?? ik eet nu van die snoephartjes  (ik volg er niks van hier, maar goed  ) |
|
nietmeer
|
Ik heb nu een schuimblok...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
zit nu aan de paprikachips..  |
|
nietmeer
|
Schuimblok  lekker  als ik een kantinekaart heb op school is dat zo ongeveer het enige wat ik koop   |
|
nietmeer
|
Nouja... ik zit al een tijdje niet meer op school. Maar hier vlakbij is een winkeltje waar ze oud hollandse snoepjes verkopen  Erg gevaarlijk  |
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Ach wat mis ik dat toch hier (Brazilië) die echt hollandse snoep  |
|
nietmeer
|
Quote gwcbakker: Ach wat mis ik dat toch hier (Brazili�) die echt hollandse snoep  We kunnen je altijd nog een noodrantsoen sturen hoor  |
|
nietmeer
|
haha, moeten we wat snoep opsturen;)?  |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
Quote gwcbakker: Ach wat mis ik dat toch hier (Brazili�) die echt hollandse snoep  erg he, ook pindakaas en lekkere kaas en koffie ook |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
*loopt naar binnen zo het ziet er gezellig uit hier*
HALLO allemaal |
|
je zus
Senior lid
|
hee redduggy beetje erover heen dat je gezakt bent? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hier in zevenbergen hebben we een friettentje die ook alle soorten snoep verkoopt.   Hoi Redduggy  |
|
nietmeer
|
das ..., als je gezakt bent  (niet dat ik het ooit mee heb gemaakt, maar ik moet er niet aan denken  ) |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote je zus: hee redduggy beetje erover heen dat je gezakt bent? Ja net gezellig top gear gekeken. Ben blij dat ik nog niet de weg op mag met zulke idioten  |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Yfke: das .., als je gezakt bent  (niet dat ik het ooit mee heb gemaakt, maar ik moet er niet aan denken  ) eh, let je op je taalgebruik |
|