|
nietmeer
|
School  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Relpa, hoop het ook. misha, valt mee, 't is alleen veel werk |
|
nietmeer
|
Op mijn school krijg je op de 1 ste maandag van school al een toets  (ik moest dinsdag voor t eerst naar school). Triest  |
|
gothic Erelid
|
da's wel heel erg snel zeg |
|
nietmeer
|
Ik had ook een 3 |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Gothic, stond je onder behandeling bij zo;n 'particuliere' fysio, of bij een ziekenhuis ?
Misha, kan je later nog wel ophalen toch ? |
|
gothic Erelid
|
da's balen, voor wat voor vak was het @Relpa, pariculiere fysio. ben nu doorgestuurd naar een ortomanueel therapeut. geen pretje |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Da's zeker heftig, de beruchte 'krakers' Brrrrr  Wat is er erger, de kwaal of de behandeling |
|
gothic Erelid
|
met hoeveel heeft psv gewonnen, tegen wie moet ajax. laat ik eens net doen of ik geinteresseerd ben in voetbal frans is geen leuk vak. @Relpa, het is niet echt kraken wat hij doet, ben er één keer eerder geweest. |
|
nietmeer
|
Frans is *** Vitesse verloor met 1-0 en ajax moet tegen heracles |
|
gothic Erelid
|
oke, heb niks met ajax maar goed |
|
Relpa
Oudgediende
ach toch Misha, durven ze wel tegen het MACHTIGE herácles ? Zijn we het eens, gothic  Voetbal boeit mij ok niet echt maar je moet een beetje mee kunnen kletsen  |
|
nietmeer
|
Heracles suckt  |
|
Relpa
Oudgediende
Staat Ajax achter dan  |
|
gothic Erelid
|
@Relpa, precies, m'n hele familie woont in eindhoven, dus psv is het enige wat me wat zegt als het om voetbal gaat. |
|
nietmeer
|
Quote Relpa: Staat Ajax achter dan  nee  |
|
gothic Erelid
|
jammer |
|
Relpa
Oudgediende
Wist ik ook wel, ik heb de radio aanstaan, was een geintje *boink* |
|
nietmeer
|
ik haat PSV en Feyenoord  |
|
gothic Erelid
|
en ik ajax en feijenoord |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Mishatje: ik haat PSV en Feyenoord  Tss hoe kan je dat nou zeggen.. Ik ben in het Nederlands voetbal Feyenoord fan maar ik vind niet dat Ajax nou altijd slecht voetballen..... Manchester United fan in het algemeen, overigens  |
|
gothic Erelid
|
er wordt altijd zoveel rottigheid getrapt bij voetbal |
|
nietmeer
|
Dus je vind ajax opzich best goed voetballen?  Ik heb niet echt een engelse club ik hou ervan om Arsenal, Manchester, Chelsea en Liverpool te zien spelen.. |
|
Relpa
Oudgediende
Wanneer ik ergens voor ben dan is het Celtic, maar DIE competitie is serieus gestoord @gothic, dan moet je eens mee naar een rugby wedtrijd in Engeland, betere sfeer nog en gewoon met het hele gezin op de tribune, prachtig  |
|