|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Neem een Breaker of zo, zo'n drankje in een zakje da's veel veiliger. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
hoi, lekker weertje hè? een beker uit m'n handen laten vallen gebeurt me maar 1 keer hoor, ben geen klein kind meer  |
|
nietmeer
|
heerlijk weer  ben daardoor net bijna omgevallen met de fiets  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Anders moeten we maar weer een fles voor je zoeken die baby's ook altijd krijgen gothic  We hebben er wel een paar liggen hier.. Als je de Baby aardig aan kijkt mag je er vast wel 1  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Hoef je geen klein kind voor te zijn, ik ben 108 en laat ook wel 's wat vallen. |
|
gothic Erelid
|
@Mmore, ik kan niet aardig kijken dus denk niet dat het lukt  |
|
nietmeer
|
iedereen laat wel eens wat vallen  doet er niet toe hoe oud je bent;) overkomt iedereen wel eens, tis alleen niet altijd leuk  (krijg je een zware theemok op je grote teen  ) |
|
gothic Erelid
|
of een hete ovenschaal is ook niet zo prettig |
|
nietmeer
|
nee, niet echt |
|
gothic Erelid
|
een ovenschaal laat je maar 1 keer uit je handen vallen en dan ben je het snel afgeleerd |
|
nietmeer
|
geloof ik best  laat je m dan ook ergens opvallen? of gewoon alleen op de grond?  |
|
gothic Erelid
|
kreeg de inhoud over me heen, en aangezien het zomer was had ik niet al te dikke kleding aan, dus dat deed behoorlijk pijn als je wat van 220 graden over je heen krijgt. |
|
nietmeer
|
wow  dat is idd niet zo fijn. hmm, maar een stenen theemok(iets) op je grote teen krijgen is ook geen pretje, er zat weliswaar niks in, maar fijn was het niet  |
|
gothic Erelid
|
die dingen zijn best zwaar als ze vallen |
|
nietmeer
|
ja, echt, liep de rest van de dag mank... Is trouwens ook leuk als 1 van je vrienden boven op je pink gaat zitten met twisteren  |
|
gothic Erelid
|
dat doet ook pijn ja.
ben een keer, geen flauw idee hoe, met m'n teen onder de deur klem komen te zitten. lag m'n nagel eraf. dat voelt ook niet zo lekker. |
|
nietmeer
|
brr  klinkt ook niet zo fris.. maar goed, die vriend woog zo'n 60 kilo toen, heb 2 weken last gehad van mn pink, maar die dag hadden we wel dikke lol, met nog 3 andere  |
|
gothic Erelid
|
kan me best voorstellen dat je daar lang last van had |
|
nietmeer
|
ja, maar goed, gelukkig was het maar mn linkerpink, en ben ik zelf rechts, dus viel het mee;) |
|
nietmeer
|
Maar ik ga nu weer, moet folderen  wil niet,, regen, en ik heb geen zowiezo geen zin  |
|
gothic Erelid
|
dan heb je mazzel gehad. met dwarsfluit heb je je linkerpink ook niet nodig toch? of wel |
|
nietmeer
|
Tot later, vanavond ofzo! daaag   |
|
gothic Erelid
|
doei  |
|
nietmeer
|
Euhm, ja soms, maar het viel mee, gelukkig, en je linkerpink heb je minder nodig dan je rechterpink |
|
gothic Erelid
|
oké, wist het niet precies |
|