|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Reduggy; had iemand pijn? |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ja ik. Ik kreeg die 600 borden over me heen. |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@ redduggy  dat meen je niet ??? waar moet ik die pizza's nu op doen geen dank hoor  KairA |
|
Redduggy
Erelid
|
Ik heb vanochtend de bar gebruikt om mijn eiren met spek vanaf te eten. Eerst wel heel erg mooi schoon gemaakt en na het eten ook weer. |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
owowow, zie het weer aankomen, Chanouk eerst rose, toen wodka plus (jeglas is nog niet eens leeg) en nu een jenevertje, kom maar mee met mij naar huis, ik heb een logeerbed. mijn bipsje doet nog zeer van gisteren avond, wat heeft jouw vader harde handen. |
|
Chanouk Erelid
|
Quote Redduggy: Ik heb vanochtend de bar gebruikt om mijn eiren met spek vanaf te eten. Eerst wel heel erg mooi schoon gemaakt en na het eten ook weer. jah leuk maar waar moet ik die pizza's kwijt kan tog niet iederen van de bar laten eten?? of toch..... @ dwars me pa denkt dat ik braaf op me kamer zit  hij komt de eerste 2 uur niet kom nu maar eens uit dat hoekje |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Reduggy; Geeft een knuffel  gaat het nu weer een beetje?  |
|
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Je kunt ook de tafelkeedjes van tafel halen en de pizza daarop leggen. Snij 'm even in de doos anders krast het zo in het tafelblad. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hallo allemaal  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote KairA: @ Reduggy; Geeft een knuffel  gaat het nu weer een beetje?  Ja hoor @Chanouk er staan nog plastic bordjes om het hoekje van de berging. Die zijn nog over van een van de vele feestjes en bbq's Hoi Jannick |
|
Chanouk Erelid
|
@ dwars  dat doe ik ook als je staat aan bar is beter dan houd ik er wel wat ijs op @ ron ah goed idee van je *zet biertje voor ron neer* *knippoog* heej jannick  |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Jannick  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Heej MAZZY!!!! |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Reduggy: Ik heb weer zeshonderd nieuwe borden kunnen bemachtigen, staat alleen een logo op van het Amstel Hotel te a'dam. Was voor een rotprijs, want ze moesten eerst nog afgewassen worden. |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Redduggy Hoi Chanouk Hoi Mazzydiladilo Hoi KairA  |
|
Chanouk Erelid
|
nou je weet waar het aanrecht is ron   |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
Haai KairA!!  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik heb er ook nog diverse saladeschotels bijgekregen, die moeten dan maar in het middelste kastje |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Jannick   |
|
@Chanouk, schat als ik jou niet had!! maar eeuh kalm aan met de jenever. weet je wat, IDEE!!, ik haal thuis de kruiwagen op, mocht ik je dan nog niet thuis krijgen, jouw of mijn huis zien we wel. |
|
Redduggy
Erelid
|
@RonHee Mooi van de week zal ik wel eens kijken of er niet iemand is die die borden van een toepasselijk WMR logo kunnen voorzien en dat andere logo eraf kunnen halen. Gelukkig trouwens dat het de bier glazen niet waren. *kinkeldeking. WAT WAS DAT! O, gelukkig dat waren de bierglazen van de buren.* |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
lalila gaan we liedjes zingen?  please please?  dan maken we hier een feestje en vergeten we huiswerk? Please? |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Chanouk: Afwasmachine gebruikt van het Hilton natuurlijk. Bedankt voor deze koele versnapering. @ Reduggy: Zet jij ze even in dat veel te kleine linkerkastje? Dan haal ik nog ff een doekje over de tafel voordat Chanouk de pizza daarop neer wil kletsen.
O ja, die ruit repareer ik zelf wel, ben altijd al gek gewwest op bouwdoosjes en lijm. |
|