|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hoi Tom *boink*  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
koffie komt eraan. 33uur op? Is wel lang, maar ja je kan langer wakker blijven. |
|
nietmeer
|
maar als je al 33 uur hebt geinternet dan ga je dood  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Redduggy: koffie komt eraan. 33uur op? Is wel lang, maar ja je kan langer wakker blijven. moest werken vanacht...  |
|
nietmeer
|
vannacht werken?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mishatje: vannacht werken?  ben mederwerker van een webhostingbedrijf, en dan draai je wel eens een nachtdienst |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote Mishatje: vannacht werken?  ben mederwerker van een webhostingbedrijf, en dan draai je wel eens een nachtdienst shithappens"  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mishatje: Quote ToM_xlr: Quote Mishatje: vannacht werken?  ben mederwerker van een webhostingbedrijf, en dan draai je wel eens een nachtdienst shithappens"  vind het niet zo egr hoor,ik heb van mezlef al maar weinig uurtjes slaap nodig, en het verdient goed, en ik heb eidelijk tijd om eens te beginnen aan seizoen 3 van ER |
|
nietmeer
|
ik wil vakantie  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mishatje: ik wil vakantie  tssss, ij bent pas net begonnen, dit is mijn 5e week al weeer  |
|
nietmeer
|
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@tom, ik zit in seizoen 2  |
|
nietmeer
|
enkie loopt achter  Aahw enkie  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik heb ze t/m seizoen 7 al wel gezien hoor  Zit in 8 maar kijk tegelijkertijd weer vanaf het begin  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
hallow allemaal   daar ben ik weer  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Ik heb ze t/m seizoen 7 al wel gezien hoor  Zit in 8 maar kijk tegelijkertijd weer vanaf het begin  Jij bent vaag  Chanouk  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: Ik heb ze t/m seizoen 7 al wel gezien hoor  Zit in 8 maar kijk tegelijkertijd weer vanaf het begin  ik krijg elke 3 maanden een nieuwe box, tis zoooo verslavend, en somns ook zooo lief. maar ik moet nu gaan, bel gfaat laters  |
|
nietmeer
|
Doei tom  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Enkie
Oudgediende
|
@Misha, we moesten natuurlijk elke keer wachten op een nieuw seizoen en dat duurde steeds zo lang dat ik inmiddels alweer zin had om het opnieuw te kijken. Nu is seizoen 8 uit en kijk ik die dus ook  Hoi Peter  *hoopt dat dit geen dubbelpost is* Edit: Shit, waarom zegt niemand wat  |
|
nietmeer
|
SPAM!!!!!!!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Och Enkie, je bent toch moderator.  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Sorry Enkie is wel een dubbelpost. Maar dat drinken we wel weg met een biertje. |
|
Enkie
Oudgediende
|
*zet ze zuchtend bij elkaar* Zeurpieten, jullie kunnen ook niks hebben  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
heej peter enkie en mishatje en reduggy  |
|