|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
nietmeer
|
hoi loek |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
blij dat ik via school ook een mailadres heb. bij hotmail komt er veel niet aan, kan geen mailtjes van m'n zusje meer krijgen. |
|
nietmeer
|
Quote gothic: blij dat ik via school ook een mailadres heb. bij hotmail komt er veel niet aan, kan geen mailtjes van m'n zusje meer krijgen. vaag |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ gothic, dat zou ik ook wel willen  gedoe met hotmail, daarom gebruik ik voor belangrijke dingen m'n g-mail |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
vind het ook wel lekker rustig dat ik van haar niks meer kan krijgen
goeieavond loek |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm stomme hotmail... ik moet mijn mail lezen  |
|
nietmeer
|
 mijn overburen zijn in 1 week verhuisd en er wonen nu nieuwe mensen  1 week weg en er wonen nieuwe mensen kom k nu achter  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Gmail doet het ook niet altijd, maar stukken minder problemen daarmee dan met hotmail.. Maargoed m'n hotmail is voor spam enzo dus het is niet zo erg  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
hooi was ik weer ff. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@Puckknuffel maar een eind los hoor  hotmail geeft geen problemen hier, en ik kan ook geen storingsmeldingen vinden van hotmail... |
|
nietmeer
|
Enkie, en dat terwijl je hotmail het beste kan vrijwaren van spam?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Little Queen: Hmm stomme hotmail... ik moet mijn mail lezen  Ik ook, stom stom stom   |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Klaar met mn blog  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ misha, kom je lekker snel achter...  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Kpuc, ik heb altijd spam en ik markeer het altijd als onveilig, maar het helpt niet  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: Kpuc, ik heb altijd spam en ik markeer het altijd als onveilig, maar het helpt niet  dan heb je waarschijnijk ergens op een website je adresstaan. ik doe dat nergesn, en ik heb sindsdien ook nooit meer spam gehad.. |
|
nietmeer
|
Hele simpele instelling, zet je hotmail op exclusief en je krijgt alleen nog mail binnen van contactpersonen, gegarandeerd geen spam. Njah, ok, dat gemiep van live en msn komt nog wel door  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Naaoomii: Klaar met mn blog  Zoow, heeft even geduurd denk  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote ikky: Quote Little Queen: Hmm stomme hotmail... ik moet mijn mail lezen  Ik ook, stom stom stom   Hebben wij weer he  .. misschien zit er wel mail in van de werkweek namelijk  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Kpuc, hoe doe je dat dan? @tom, daarom doe ik voor nutteloze sites ook altijd m'n hotmail, gmail blijft op die manier lekker schoon  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote ToM_xlr: @Puckknuffel maar een eind los hoor  Straks, weer, nu eerst Duits en Nederlands..  Daaag  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: @tom, daarom doe ik voor nutteloze sites ook altijd m'n hotmail, gmail blijft op die manier lekker schoon  ik heb daarvoor een apart adres: Treopenzooihotmail.com. dat gebruik ik voor alle spam, en gooi ik eens per maand leeg zonder te lezen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Quote ToM_xlr: @Puckknuffel maar een eind los hoor  Straks, weer, nu eerst Duits en Nederlands..  Daaag  Laters   |
|
nietmeer
|
Opties, meer opties, ongewenste berichten, filters en rapporteren en daar op exclusief |
|