|
nietmeer
|
ook goeiemiddag met mij gaat alles prima, met jou? |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Das toch juist gezellig, Usitarie  @Hierow, ja ook goed hoor |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
opzich wel, je leert hier wel snel nieuwe mensen kennen |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Hier gaat alles ook prima  alleen druk  |
|
nietmeer
|
woohoo, kheb een OTindex die boven de 100 zit!  |
|
Brie Erelid
|
Er zijn ook veel mensen om te leren kennen  En er komen in een redelijk snel tempo steeds meer mensen bij! @Freakje, waar heb je het zo druk mee dan? |
|
Usitarie Erelid
|
@hierow het gaat snel hoor, dit is mijn 3e dag hier  |
|
Brie Erelid
|
Quote Usitarie: hierow het gaat snel hoor, dit is mijn 3e dag hier  Haha, dan ben je zeker erg actief online  ? |
|
Freakje Erelid
|
@Brie Werk  ik zit nog op mijn werk |
|
nietmeer
|
Wilde ik net zeggen. Ik laat af en toe is een berichtje achter, dus bij mij gaat het niet zo snel |
|
Brie Erelid
|
@Freakje, balen..  Ik moet zodrekt pas, ik moet voor 't eerst leiding geven en ik vind het doodseng! |
|
Usitarie Erelid
|
@Brie stage waar je hele dag surft he  kvind het hier wel leuk ^^ dus tsjaah, dan post je vanzelf heel veel  gister meer als 175 posts gemaakt xD |
|
Brie Erelid
|
@Usitarie, zo'n periode heb ik ook gehad  Maar ben laatste tijd echt heel weinig online geweest, zal binnekort wel veel worden omdat ik dan in de lappenmand zit en niet naar school of naar werk kan  |
|
nietmeer
|
de lappenmand? |
|
Freakje Erelid
|
@Brie... ik werk al vanaf 8 uur... elke dag behalve woensdag dan ga ik naar school... maar dat leiding geven komt wel goed... gewoon jezelf blijven niets aan de hand... |
|
Usitarie Erelid
|
het word bij mij ook wel minder als ik moet stoppen met stage  maar dat is pas in februari  |
|
Brie Erelid
|
Hierow, kijk maar even op mn blog.. en als je het dan niet snapt vertel ik t alsnog wel @Freakje, thnx voor de peptalk  |
|
Freakje Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Brie, ah die lappenmand. Succes dan alvast |
|
Usitarie Erelid
|
nog 1 uurtje en dan mag ik naar huis  |
|
Brie Erelid
|
Hierow, thanks  Gaat wel lukken denk ik Ben zo terug trouwens, even de oven aanzetten voor mijn pizza  |
|
dissy Senior lid WMRindex: 609 OTindex: 94 Wnplts: renkum &am S |
Quote Usitarie: nog 1 uurtje en dan mag ik naar huis  nog een uurtje en dan ga ik weg van huis  |
|
nietmeer
|
Quote dissy: Quote Usitarie: nog 1 uurtje en dan mag ik naar huis  nog een uurtje en dan ga ik weg van huis  ik ga pas over 2 uur weg  |
|
Usitarie Erelid
|
Quote Hierow: Quote dissy: Quote Usitarie: nog 1 uurtje en dan mag ik naar huis  nog een uurtje en dan ga ik weg van huis  ik ga pas over 2 uur weg  ik ga over 2 uur en 1 kwartier alweer weg van huis  |
|
Brie Erelid
|
En ik moet over anderhalf uur werken  Goedd,  |
|