|
Jan-Willem Senior lid WMRindex: 271 OTindex: 33
|
contact gestoord? waarom denkt iedereen dat? intelligente mensen zijn heel normaal hoor  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Quote Loek: een enorm verschil.. vaak zijn de ontzettend intelligente mensen contact gestoord Ik snap niet hoe je de link tussen wijs en contactgestoord, maar volgens jouw definitie ben ik 'n genie  Mocht je willen  (Want je bent zo dom dat je waarschijnlijk nog niet naar die muziek hebt geluisterd  ) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Puck: (Want je bent zo dom dat je waarschijnlijk nog niet naar die muziek hebt geluisterd  ) Of slim omdat ik m'n oren bescherm tegen bagger  (grapje  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Puck: (Want je bent zo dom dat je waarschijnlijk nog niet naar die muziek hebt geluisterd  ) Of slim omdat ik m'n oren bescherm tegen bagger  (grapje  ) Nou, blijkbaar niet, want je luisterd dat-wat-je-mij-had-laten-horen-van-Jimi-dingetje  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ tom, dat valt toch nog wel mee, dat je h2g2 uit je hoofd gaat leren, wilt niet zeggen dat je contactgestoord bent  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Loek: Volgende keer graag een glas eromheen, het geeft zo'n zooi op de bar  *pakt een doekje* |
|
Puck Oudgediende
|
Jongens, even luisteren allemaal *klopt op de microfoon* ik ruik naar Zwitsal  *Danku danku* |
|
|
wie van jullie heeft msn?  (contact gestoord of niet, maar niet uit) |
|
Ikke
Oudgediende
@Puck: Ik luister nu naar Patrick Woods @Loek: Ik ben wel contactgestoord, weet je hoe lang het duurde voordat ik vrienden durfde te maken? En nu nog heb ik problemen met contacten leggen.. |
|
|
maakt niet uit bedoel ik* |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikke, neej ik heb veel vrienden  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jan-Willem: maakt niet uit bedoel ik* Daar hebben we een edit-knop voor  |
|
|
ok dank je  moet ff wennen aan de veeeeele mogelijkheden in WMR  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Loek: @ ikke, neej ik heb veel vrienden  Ik niet... |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Loek: @ ikke, neej ik heb veel vrienden  Ik niet... Vanaf nu weer eentje erbij  |
|
|
niemand msn?  een contactgestoord persoon als ik raakt in de war bij een gesprek met meer dan 2 mensen |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik heb veel kennissen, vrienden zijn zeldzaam, maar ook die heb ik. (Veel te veel)
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ jan-willem, dan helpt het niet als je meerdere msn gesprekken tegelijkertijd open hebt staat  |
|
RonHee Oudgediende
|
MSN aanwezig via hotmail of Yahoo, maar ik ben meer een mens van email. |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Jan-Willem: wie van jullie heeft msn?  (contact gestoord of niet, maar niet uit) De meesten van ons denk ik wel....  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
*schrikt wakker in de relaxstoel.*
Hey wie heeft me met stoel en al achter het rode gordijn gezet? |
|
|
Quote Loek: @ jan-willem, dan helpt het niet als je meerdere msn gesprekken tegelijkertijd open hebt staat  dat zijn nog steeds gesprekken met maar 2 personen. veranderen tussen gesprekken is wat anders dan 1 druk gesprek. maar goed, het valt zowiezo wel mee eigenlijk  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ red, uhm... I know nothing  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: *schrikt wakker in de relaxstoel.*
Hey wie heeft me met stoel en al achter het rode gordijn gezet? We wilden je niet wakker maken, je lag zo lief  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote Puck: Quote Redduggy: *schrikt wakker in de relaxstoel.*
Hey wie heeft me met stoel en al achter het rode gordijn gezet? We wilden je niet wakker maken, je lag zo lief  Dank je.  |
|