|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ahum *schraapt zijn keel*, uch uch, Goeiemorgen! |
|
nietmeer
|
Goeiesmeurgens, ruffe ruffe, koffie en een shegjen, ben ik blij dat ik niet om vier uur van kooi ben gegaan, nu heb ik in elk geval mogen genieten van een pint met vodka en uitsmijter voor 49 pleuros in de droomkroeg  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Goedemorgen iedereen! *pakt een bak koffie* iedereen een goed weekend gehad? |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Geutmurning zoe joe oll *boink*   |
|
nietmeer
|
zo te horen zijn ze allemaal nog dronken goedenmorgen |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
|
|
nietmeer
|
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Nee, hoor. Ik ben broodnuchter, met een kleine verwijzing naar wijlen Herman.  |
|
nietmeer
|
Quote Zuwe: goede morgen    gaap  Quote Cootje68: Ook goedemorgen allemaal    smorgens    |
|
nietmeer
|
Het is maar stil als er geen koffie word geschonken  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen ikke  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
goeiemorgen, lekker geslapen allemaal? Ik wel. |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik ben depri  De senseo heeft het begeven  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote RonHunter: Ik ben depri  De senseo heeft het begeven  Nee, dat meen je niet. Ik hoop dat de mijne het nog wel doet. |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Ik ben depri  De senseo heeft het begeven  Oef  hadden wij ook bijna zaterdag, gelukkig konden we hem reanimeren. Bij ons bleek de padhouder verstopt! Heb je die al eens goed doorgespoeld Ron? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nu heb ik last van afkickverschijnselen.  Ben blij als ik straks naar m'n werk kan. Koffie lurken in de kantine...  @C  tje, ja, maar ik vermoed heel sterk dat deze is overleden.  |
|
nietmeer
|
Senseo is ook geen echte koffie Ron, gewoon met filter opgieten of potje op t vuur, ja geef me vuur, nee geen lucifer natuurlijk maar passie elluk uur  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik red het nog wel even Kpuc, onderweg nog tankstations genoeg.  |
|
nietmeer
|
In Helmond staat ook nog een werkende senseo Ron  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Ik red het nog wel even Kpuc, onderweg nog tankstations genoeg.  koffietankstations |
|
RonHunter
Oud Moderator
C  tje,dat is mij te ver om. En het kan vanavond wel eens heel lat worden voordat ik weer thuis ben dus ik maak geen onnodige kilometers......Maar het staat genoteerd. @Hans, indermedaadjes  Maar ik ga er vandoor. Misschien tot vanavond en anders tot morgen.   *boink* |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Ik zit inmiddels aan de senseo en dan de douche in, dan echte koffie bij Ina   |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Doei RonHunter  Gelukkig ben ik al op mn werk en kan ik ook koffie leuten wat ik wil |
|
nietmeer
|
 Laters Ron  |
|