|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Lees eens goed... mega moe |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote yakkiba: ja. ach.. lang leve internet enzo... maar op zich kan ik mn vriendjes wel vaak zien.... alleen mn knuffel niet  nachtrusten... is dat een woord? Hmmm, volgens mij is het weltrusten.  |
|
Freakje Erelid
|
 weltrusten  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
usi genieten doen we zeker wel  en weltrusten gaat den ik halverwege de dag gebeuren. Ik haal dus zometeen ff een hardcore cdtje op gaaaaaaap |
|
Freakje Erelid
|
blijf je daar wakker bij dan? het maakt mij niet uit hoeveel lawaai er is... ik slaap zelfs door een stofzuiger heen |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nee Freakje, ben om 10 uur eruitgekomen.  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
whaha, ik slaap door een geweerschot in een trappenhuis  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik blijf zelfs slapen als ze mij proberen wakker te schudden.  |
|
yakkiba Erelid
|
Nou nee, maar het is ok muziek en dus houd het je wakker omdat je dan actief aan het luisteren bent. Niet naar dat ge oh van 3FM wat ik had gisteraav. Twee keer een drastische stuurcorrectie moeten doen...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Woow yakkiba, het beste helpt dan Red Bull. Ben je gelijk weer helemaal wakker.  |
|
yakkiba Erelid
|
Ja ik wilde stoppen maar het was druk en dan moest ik mo invoegen. En dan heb je van die kl*j*'s die met van die irritante nieuwe lampen rondrijden waardoor ik dus ook niks meer zie  Haha en iedere keer dacht ik , volgende tankstation stop ik ECHT. Maar aj naa een tijdje dagt ik ook van ja hoor, ben bijna thuis, ik rijd wel door haha. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik reis met de trein, is wat minder gevaarlijk met de auto, want ik kan nog niet autorijden xD |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb als ik rijd altijd een bril op met roadvieuw-glazen. |
|
yakkiba Erelid
|
Mja die moet ik ook gaan aanschaffen. Zie al niet super in het donker  Maar tegen die lichten is het ideaal. ik word daar zo agressief van... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Vertel mij wat yakkiba, ik wordt door de meeste auto's verblindt.  |
|
Freakje Erelid
|
Zo'n bril is idd ideaal... |
|
yakkiba Erelid
|
Ik dacht trouwens dat dat soort lampen verboden waren. Het is net alsof je grootlicht aan hebt ofzo en ze schijnen omhoog.
behalve dat leidd het af. Gisteren in ene stilstaand maar een kontenkruiper met groot licht leidde me af. Dus dat was wel even spannend... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ja, of ze nou voor of achter je rijden. Je ziet geen flikker meer.  |
|
yakkiba Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Hoe hard mocht je daar dan??? |
|
yakkiba Erelid
|
120  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En hoe hard reedt jij dan?? |
|
yakkiba Erelid
|
Ik reed eerst 140, maar ik vond hem vervelend en opdringerig en hij irriteerde me al een tijdje. |
|
nietmeer
|
Beste oplossing is gewoon denken van barst, zodra je kan naar de rechterbaan en de klever naar de maan. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dan reedt je te hard. En wat dan als het politie is die loopt te treiteren. Ga je harder rijden en dan krijg je een bekeuring ervoor.  En zit er politie in de buurt, krijgt hij een boete voor bumperkleven.  |
|