|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
hoi! yakkiba, ik heb je nog niet gehoord  |
|
nietmeer
|
mensen ik ga er weer vantussen vanavond misschien nog even en anders hopelijk morgenavond  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
dag hans
welk liedje? |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
 wow.... ik had gepost en het is gewoon niet gepost...  anyways gothic, als mensen beslissen dat alles goed is dan denk ik dat mensen die ze kennen van buiten een beter oordeel daarover kunnen hebben (op bijzonderheden na duh) ivm het roze bril effect enzo... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@yakkiba; mijn vader heeft het over de roze wolk.. maar mijn beide ouders zijn heel realistisch erin, en dat zorgt dat ik er ook realistisch over denkt.. Zoals dat mijn moeder zegt dat ik niet moet gaan denken dat Kriebel en ik nooit ruzie krijgen enzo.. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@yakkiba, daar heb je gelijk in, maar je moet er vooral zelf achterstaan en niks tegen je zin in doen. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
het is toch we een hele grote stap.. wel leuk voor je |
|
gothic Erelid
|
ik vind het ook leuk voor jullie. |
|
Theetje
Oudgediende
Het is zeker een grote stap, ik bevat het ook nog niet helemaal, ik weet wel wat er gaat gebeuren, maar het zal toch wel anders gaan voelen de komende tijd, want ik weet gewoon nog niet wat ik kan verwachten enzo.. |
|
yakkiba Erelid
|
Mja... het is niet alleen ruzie krijgen... maar gewoon het bereid zijn belangrijke dingen van jezelf op te offeren voor de ander. Of kunnen leven met ongelooflijk irritante dingen van de ander. Bepaalde trekjes enzo... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ja het gaat nu niet alleen meer om je eigen ik je moet nu telkens aan elkaar denken |
|
yakkiba Erelid
|
En dat kan ongelooflijk moeilijk zijn. Ik heb nu een jaar en bijna 2 maanden en soms word ik al horendol van haar. En ik woon niet eens met haar in 1 huis...  maar het is wel een schatje hoor  |
|
gothic Erelid
|
klinkt misschien raar maar je leert er ook veel van |
|
Theetje
Oudgediende
Kriebeltje heeft zo zijn negatieve kanten, zoals elk mens.. en ik denk niet dat je kan gaan samenwonen als je elkaar helemaal het einde vind en die negatieve kanten van elkaar ontkent, doet alsof alles perfect is.. Niets is perfect.. Ik accepteer zijn negatieve kanten, hij de mijne.. en dat is denk ik toch wel de basis van een goede relatie.. |
|
yakkiba Erelid
|
En vertrouwen... vooral dat. Maar ja, weet je alle negatieve dingen... of de volledige strekking van.
Ik ben eigenwijs, maar dat laat zich zien op heel veel manieren... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ja inderdaad, ruzie zal er blijven iedereen is onvolmaakt.. nou ja bijna iedereen hihihi  |
|
gothic Erelid
|
dat is zeker heel belangrijk |
|
yakkiba Erelid
|
Quote KairA: ja inderdaad, ruzie zal er blijven iedereen is onvolmaakt.. nou ja bijna iedereen hihihi  Klopt kaira, ik niet  |
|
Theetje
Oudgediende
@yakkiba; vetrouwen is ook heel belangrijk, en ik ken vast nog niet alle negatieve kanten van Kriebel.. Maar dat komt wel.. we moeten er aan gaan wennen, aan elkaar, aan het samen zijn.. Dat soort dingen.. En we moeten wel onze eigen levens houden.. |
|
gothic Erelid
|
ik moet gaan tot later  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
doei!  |
|
Redduggy