|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
je kan hier toch ook ontbijten?  |
|
nietmeer
|
*pakt een broodje en smeert het en geeft het aan Jannick* alsjeblieft  nog een broodje erna? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ja, graag, eentje met een kipkorn en een halve KairA..  |
|
nietmeer
|
KairA: nu wel... alleen vindt Tasar het bestuur het niet goed *pakt zelf ook een broodje met jam* lekker, aardbeienjam  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
64 was nog goedkoop, ik heb best wel wat gehaald, hier kan je een week lang van ontbijten ^^ ik heb wel trek in een croissantje met nutella  |
|
nietmeer
|
kipkorn? is dat er wel?  *kijkt* je hebt geluk  *geeft het broodje kipkorn aan Jannick* het broodje halve KiarA mag KiarA maken  ik ga haar niet aansnijden |
|
nietmeer
|
maar een week? hier thuis doen we met zijn vijven voor € 100 boodschappen VOOR DE HELE WEEK  nah ja. *smeert en geeft een croissantje nutella voor usitarie* |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
KairA's zijn zo lekker nog niet hoor, weet je het zeker? |
|
Usitarie Erelid
|
nou, het is ook maar een proefje hoor, als het goed loopt dan halen we wat meer  want als het niet goed loopt hebben we allemaal niet vers brood  |
|
nietmeer
|
dat zou jammer zijn  wil je nog een croissantje? *smeert voor zichzelf een broodje kaas* |
|
Usitarie Erelid
|
jah lekker  ik heb nog wel trek  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga weer, doei   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik wil een bagel mat jam |
|
nietmeer
|
eet smakelijk  één croissantje jam voor Usitarie |
|
nietmeer
|
bagel? is dat er wel usitarie? heb je dat wel gehaald?  |
|
nietmeer
|
ik ben er weer  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
doeg jannick  |
|
nietmeer
|
doei jannick  (oeps zag het ff niet...) welkom terug Misha  jij ook een broodje? |
|
Usitarie Erelid
|
ik kon dat niet vinden, maar ik ga nog wel ff kijken *loopt door de supermarkt, ding dong, bagels, nu 20 voor 3,50. dit vind u op pad 3* *loopt naar pad 3, pakt bagels, rent terug naar het cafe* Ik heb bagels!  |
|
nietmeer
|
ja ik ga zo ff naar de C1000 wat te ete hale  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
lekker!!! bagels! |
|
Usitarie Erelid
|
 het ontbijt is dus een goed idee  |
|
nietmeer
|
*smeert bagel met jam* die jam gaat hard zeg, al bijna op. *geeft het aan KairA* asseblieft @Misha: nu kan je hier ook eten krijgen  broodjes, bagels en croissantjes @Usitarie: vindt ik ook  |
|
nietmeer
|
warme?  |
|
nietmeer
|
ja hoor we hebben zelfs een oven-magnetron hiero  |
|